رازهای پرسونال برندینگ موفق

پرسونال برندینگ
مدیریت کسب و کار (MBA)

رازهای پرسونال برندینگ موفق

اگر تا به حال برای برندسازی شخصی خود اقدام نکرده اید؟ و یا اینکه مدت هاست می خواهید این کار را انجام دهید اما نمی دانید چطور، بهتر است تا آخر این مطلب با ما همراه باشید و نکات مهمی که در این خصوص برایتان شرح می دهیم را به طور دقیق عملی کنید.

در صورتی که می خواهید همیشه در چشم مخاطبان و مشتریان خود باشید باید بدانید که چیزی خاص نسبت به رقبای خود ارائه دهید تا برای همیشه در ذهن مخاطب باقی بمانید.

فوت و فن های پرسونال برندینگ

1. از گفتن حقیقت غافل نشوید

مهم ترین نکته ای که همیشه باید به آن توجه کرد استفاده از حقیقت است. هیچ گاه برای رسیدن به سود، مخاطبان را درگیر دروغ های ساختگی خود نکنید. این روش برای مدت کوتاه پاسخگوی شما خواهد بود اما در دراز مدت دستتان رو می شود و به هیچ عنوان نمی توانید دیگر اعتماد کاربران را به خود جلب کنید. با انجام این کار، هیچ کس به نیکی از شما یاد نمی کند و برند شما به بدی در بین مخاطبان می پیچد.

در صورتی که اعتماد مشتریان به شما جلب شود، با گذشت زمان مخاطبان به راحتی می توانند بدون هیچ ترسی از شما خرید کنند و در هنگام خرید از شما حس امنیت داشته باشند.

راستگویی

2. ساخت داستان شخصی و خاص

تا به حال داستان نامگذاری اپل را شنیده اید؟ آیا می دانید استیو جابز به چه دلیل نام شرکت خود را اپل گذاشت؟

داستانی که اپل برای نامگذاری و تاسیس خود بیان می کند، همان داستان شخصی و منحصر به فرد آن می باشد. امروزه به دلیل گسترش علوم و فناوری تقریبا همه افراد می توانند برای خود کسب و کار راه اندازی کنند و با تولید محتوای غنی به سود برسند. اما در این راستا افراد بسیاری نیز هستند که اطلاعات و محتوای رقبا را برای خود کپی می کنند و از آن ها استفاده می کنند. اما به یاد داشته باشید تنها چیزی که هیچ رقیبی نمی تواند از شما کپی کند، همان داستان برند شماست.

3. اختراع مجدد ممنوع

اگر می بینید که رقبای شما با کارهای مشخصی موفق شده اند، شما نیز همان راه ها را پیش گرفته و با کیفیت بهتری انجام دهید. لازم نیست حتما زمان زیادی بگذارید تا راه های جدیدی پیدا کنید. چرا که این کار باعث اتلاف وقت و انرژی می شود و از طرف دیگر، احتمال موفق نشدن در آن بسیار بالاتر از راهی است که دیگر رقبا یکبار آن را رفته اند.

ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺸﺎوره ﺗﺨﺼﺼﯽ راﯾﮕﺎن ﺑﻤﻨﻈﻮر ﺷﺮﮐﺖ در دوره ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺷﺪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر MBA ﻫﻤﯿﻦ اﻻن با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

4. فراتر از انتظار باشید

یادتان باشید یکی از راه های موفق شدن در بین رقبا این است که با انجام کاری خاص و انجام کارهایی فراتر از حد انتظار، باعث تمایز برند خود شوید. هر از گاهی حتی می توانید برای مشتریان خود سوپرایزهایی در نظر بگیرید تا با این کار آن ها را نسبت به خود وفادار کنید. در این راه می توانید حتی از پیشنهادات رقبای خود نیز استفاده کنید. برای مثال اگر رقیب کاری تان 10 درصد تخفیف روی محصولات و خدمات خود گذاشته است شما آن را 15 درصد کنید و با این کار در یاد مشتری بمانید.

5. حضور موثر و فعال

یادتان باشد برای برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ، حضور در دفتر کاری به تنهایی کفایت نمی کند و برای رسیدن به آن باید حضور فعال تری داشته باشید. برای مثال در شبکه های اجتماعی فعال شوید و کارهای مفید مانند این را گسترش دهید.

این 5 نکته در پرسونال برندینگ شما بسیار موثر خواهند بود. البته به یاد داشته باشید که تمام مبحث برندینگ به این 5 نکته ختم نمی شود و شما به راحتی می توانید با شرکت در دوره های مخصوص این کار به نکات طلایی و خاص دست یابید.

حضور فعال و موثر

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی در مسیر یادگیری مهارت های حرفه ای، پیشرفت شغلی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار با بهره مندی از دانش و تجربه اساتید متخصص و دارا بودن کادری مجرب در کنار فراهم آوردن محیطی پویا با امکانات روز آموزشی، با افتخار در کنار شما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم نقش و سهمی موثر در آینده، جایگاه شغلی و اجتماعی شما مردم کشور عزیزمان ایران داشته باشیم و رسالت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نماییم.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان ثبت نام