مشاوره مالی و مالیاتی

مشاوره مالی و مالیاتی

خدمات مشاوره مالیاتی و مالی از پنج عنصر اصلی تشکیل شده است:

1) خدمات نماینده مالیات ( به استثنای نمایندگی های کمسیون امور مالیاتی)

2) ارائه شده توسط یک مجوز خدمات مالی یا نماینده مجوز

3) در دوره مشاوره که معمولا توسط یک مجوز یا نماینده ارایه می ­شود.

4) مربوط به تایید یا مشاوره درمورد بدهی ها، تعهدات یا حقوقی است که تحت یک قانون مالیات به وجود می­اید یا ممکن است به وجود آید.

5) به طور منطقی انتظار می­رود مشتری برای اهداف مالیاتی به ان اعتماد کند.

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی، به مشتریان کمک می­کند تا برای دستیابی به اهداف مالی خود، یک برنامه جامع طراحی کنند. متخصصان وضعیت فعلی،سرمایه­ گزاری های مشتری، مالیات، بیمه، بازنشستگی و برنامه های املاک را تجزیه و تحلیل می­کنند واز ان جایی که عناصر یک برنامه مالی به هم پیوسته اند، متخصصان خدمات مرتبا بر این برنامه نظارت می ­کنند و در ایجاد اصلاحاتی که منعکس کننده نیازها،اهداف و اولویت های متغیر مشتری باشد کمک می ­کنند.

مشاوره مالی و مالیاتی

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی

 در صورت نیاز به مشاوره، راهنمایی بیشتر و آشنایی با خدمات مذکور، دریافت مستندات تکمیلی، برگزاری جلسه معارفه و تبادل درخواست ها با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم روبرو را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

برنامه ریزی مالیاتی چیست؟

همیشه می گویند که مردم می خواهند مقدار مناسب مالیات را بپردازند و برنامه ریزهم باید این گونه بخواهد. بسیاری از مردم در پایان مالیات بیشتری نسبت به انچه لازم دارند پرداخت می کنند.

زیرا از کمک های خود و بسیاری از روش های قانونی موجود برای کاهش صورت حساب مالیاتی خود بی اطلاع هستند لذا مشاوره با برنامه ریز و استفاده از خدمات مشاوره مالی و مالیاتی به فرد این امکان را می دهد که بتوانید با مشورت و راهنمایی از او به راحتی کارهای خود را سازمان دهی کنید و با خیال راحت از آن اطمینان حاصل نمایید.

اگر یک شغل را اداره می کنید، کار آزاد یا پیمانکاری را انجام می دهید، یا چندین منبع درامد دارید پس باید اظهارنامه مالیاتی خود را ارزیابی کنید. که در این زمینه مشاوره مالی و مالیاتی می تواند به فرد کمک کند که ارزیابی خود را به طور دقیق انجام بدهد تا خللی در کارش ایجاد نشود.

فواید استفاده از مشاوره مالی و مالیاتی

همانطور که گفتیم مهم ترین مزایای استفاده از این مشاوره، افزایش آگاهی صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی و حقیقی نسبت به آخرین قوانین مالیاتی و بخشنامه های سازمان امور مالیاتی و چگونگی انجام روند پرداخت مالیات و امور مالی مرتبط با کسب و کارشان می باشد. آگاهی از قوانینی که در این زمینه وجود دارد باعث می شوید تا بتوان فعالیت قانونی را به گونه ای ادامه داد که متضرر نشد؛ زیرا معمولا بسیاری از جرایم پیش آمده به دلیل نا آگاهی از قوانین مربوطه می باشد.  به این نکته توجه داشته باشید که موسسه حسابرسی اقتصاد قرن برای هر کسب و کاری با توجه به ویژگی ها، نیازمندی ها و شرایط مختص آن برنامه ی دقیق مالیاتی را ارائه می دهد؛ چون این امر بسیار حساس و تخصصی است. >لازم به ذکر است که ارائه ی مشاوره مالی و مالیاتی توسط خوارزمی به شیوه های مختلف نیز امکان پذیر خواهد بود. خواهشمندیم صاحبان کسب و کار و کارفرمایان محترم به این نکته نیز توجه داشته باشند که تنها آگاهی از موارد مرتبط با مالیات کافی نیست؛ بلکه آنان موظف به اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی هستند تا جریمه ای به آن ها تعلق نگیرد و بتوانند همچنان به فعالیت رسمی خود ادامه بدهند. کارشناسان ما در مشاوره مالی و مالیاتی با سنجش وضعیت فعلی و عملکرد کسب وکار شما بهترین و مناسب ترین برنامه ریزی را برایتان در نظر خواهند گرفت تا مطابق با آن بتوانید در موعد مقرر و مشخص شده به انجام تکالیف مربوط به( مالیات، بیمه، ارزش افزوده و … ) بپردازید و علت ها و زمینه های بسیاری از مشکلات احتمالی را که ممکن است در ارتباط با موارد مطرح شده به وجود آیند، برطرف سازید.

مشاوره رایگان ثبت نام