دوره جامع مدیریت کسب و کار MBA

5/5

17,960,000 تومان

توضیحات

این دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد

شروع: 20 شهریورماه1401

زمان برگزاری:

یکشنبه و پنج شنبه ها از ساعت 17 تا 20 

اعطا گواهینامه دانش پذیر دوره MBA
مزایای شرکت در این دوره
اهداف دوره
mba-5

تیم اساتید خوارزمی

مدرسین دوره

 در صورت نیاز به مشاوره تخصصی رایگان عبارت MBA را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید یا فرم درخواست مشاوره دوره مدیریت کسب و کار MBA را تکمیل نمایید.همچنین میتوانید با کلیک بر روی آیکون واتساپ در پایین این صفحه با ما در ارتباط باشید.

فرم درخواست مشاوره

خیر. در دوره صادرات واردات اصفهان سعی شده است که حتی اگر شما هیچ دانش و تجربه ای در این حوزه ندارید، بتوانید به بهترین نحو ممکن و به صورت عملی از آموزش‌ها بهره‌مند شوید.

بله.
پس از پایان آموزش مدیریت کسب و کار MBA، برای شما گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صادر خواهد شد.

شما دانش‌پذیر گرامی میتوانید به هنگام و یا بعد از اتمام هر جلسه سوالات خود را بپرسید.
ضمنا امکان پرسش به صورت تایپی،صوتی و یا حتی تصویری برای کلیه عزیزانی که به صورت آنلاین در کلاس حضور دارند (در زمان مناسب که توسط استاد تعیین می‌گردد) امکان پذیر است.

بله. تا یکماه بعد از دوره

شما عزیزان می‌توانید از طریق مراجعه به وب سایت خوارزمی و یا عضویت در خبرنامه از طریق ایمیل و پیامک از آخرین رویدادها و اخبار موسسه آگاه شوید.
ضمنا می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نقدی. اینترنتی. نقد و اقساط

شما می‌توانید در پایین‌ترین قسمت صفحه اصلی سایت ما (فوتر) با کلیک بر روی هر یک از نماد های موجود از صحت و قابل اعتماد بودن سایت ما اطمینان حاصل فرمایید.

دارا بودن مدرک کارشناسی (لیسانس)، حضور در مشاوره تخصصی رایگان و بررسی سوابق کاری و تحصیلی جهت تعیین صلاحیت ورود به دوره.

سامانه کلاس آنلاین خوارزمی به گونه ای است که به راحتی و بدون نیاز به دانش و یا مهارت تخصصی بتوانید از محتوای آموزشی در هر لحظه و در هر مکان استفاده کنید.

از آنجایی که گواهینامه های صادره از خوارزمی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد، می توانید از اعتبار آن ها استفاده کنید.

گواهینامه معتبر مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مجوزهای قانونی این مرکز همگی دال بر حرفه ای بودن و استاندارد بودن آموزش های این دوره است. ضمن اینکه گواهینامه های این مرکز قابل استعلام به صورت آنلاین از طریق وبسایت در هر مکان و زمان بوده و قابلیت ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را نیز دارد.

بررسی (5)

  1. شرکت کننده حضوری دوره

    بنده فروشگاه فرش دارم در اصفهان و اصول کسب و کار رو به صورت تجربی در بازاار بلد بودم. خیلی اعتقادی به شرکت در دوره های آموزشی نداشتم تا اینکه از طریق پیامک با دوره مدیریت کسب و کار MBA خوارزمی آشنا شدم. بعد از دو جلسه مشاوره تلفنی و حضوری تصمیم گرفتم ثبت نام کنم توی این دوره. حقیقتا فکر نمیکردم تا این حد دوره مدیریت کسب و کار خوارزمی کاربردی باشه. واقعا در حوزه های فروش و بازاریابی، منابع انسانی، تهیه و تدوین طرح کسب و کار (بیزینس پلن BP)، دیجیتال مارکتینگ و … خیلی چیزها از اساتید خوبشون یاد گرفتم.

  2. شرکت کننده حضوری دوره

    مهمترین ویژگی دوره مدیریت کسب و کار خوارزمی این بود که اساتید واقعا عملی یاد میدن و اکثرا خودشون صاحب بیزینس هستن.

  3. شرکت کننده حضوری دوره

    به نظرم اصلا نمیشه گفت شهریه پرداخت کردم. واقعا روی خودم سرمایه گذاری کردم. به نظرم مبلغ دوره خیلی ناچیز بود نسبت به چیزای که یاد گرفتم.

  4. شرکت کننده حضوری دوره

    از روزی که دوره MBA من تموم شد توی خوارزمی واقعا اثراتش رو دیدم توی کارخونم و زندگیم.

  5. شرکت کننده حضوری دوره

    از سامانه آموزش آنلاین خوارزمی خیلی راضی بودم و اینکه اساتید واقعا باهاش حرفه ای کار میکردن.

یک بررسی اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *