بسته آموزش مجازی ارز دیجیتال

5/5

7,960,000 تومان

توضیحات

ارز دیجیتال
این بسته مناسب چه افرادی است؟

 در صورت نیاز به مشاوره تخصصی رایگان عبارت BCW را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید یا فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید.همچنین میتوانید با کلیک بر روی آیکون واتساپ در پایین این صفحه با ما در ارتباط باشید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خیر. در این بسته سعی شده است که حتی اگر شما هیچ دانش و تجربه ای در این حوزه ندارید، بتوانید به بهترین نحو ممکن و به صورت عملی از آموزش‌ها بهره‌مند شوید.

بله. بنا به درخواست با پرداخت هزینه جداگانه امکانپذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا عبارت BCW را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید.

بله. بنا به درخواست با پرداخت هزینه جداگانه امکانپذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا عبارت BCW را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید.

شما عزیزان می‌توانید از طریق مراجعه به وب سایت خوارزمی و یا عضویت در خبرنامه از طریق ایمیل و پیامک از آخرین رویدادها و اخبار موسسه آگاه شوید.
ضمنا می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بله. مانند تمام کارهایی که بر اساس خرید و فروش هستند مثل صرافی ها که ارز خرید و فروش می کنند، این بازار هم کاملا حلال و شرعی است.

واریز و برداشت هم از طریق راه های انتقال پول الکترونیک جهانی امکان پذیر است و هم از طریق ریالی و بسته به روش مورد نظر از یک دقیقه تا 24 ساعت زمان‌بر است.

بله. بستگی به قوانین صرافی مورد نظر می توان احراز هویت کرد.

7 روز هفته به صورت 24 ساعته فعالیت دارد.

میزان درآمد از ارزهای دیجیتال منوط به سه چیز است، سرمایه اولیه مناسب جهت ورود به بازارهای مالی جهانی و سپس داشتن دانش و مهارت کافی و در نهایت توانمندی کنترل و مدیریت عواطف و هیجانات.

به طور کلی بازارهای مالی دارای ریسک هستند و بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما با مدیریت سرمایه و کنترل ریسک به کمترین حد خود می‌رسد.

با حداقل 10 دلار میتوان وارد این بازار شد.

سرمایه‌گذاری اگر از طریق صرافی های مورد تایید سازمان های مالی بین‌المللی باشند قابل اعتماد هستند و این صرافی ها به شما معرفی خواهند شد. بدیهیست که معرفی هرکدام از صرافی ها مسئولیتی برای موسسه به دنبال نخواهد داشت.

شما می‌توانید در پایین‌ترین قسمت سایت ما (فوتر) با کلیک بر روی هر یک از نماد های موجود از صحت و قابل اعتماد بودن سایت ما اطمینان حاصل فرمایید.

بله دارد!بیت کوین در واقع نوعی پول است. ارزی است که مقبولیت جهانی و روزافزون دارد. شما به کمک بیت کوین می توانید خرید کنید، سرمایه گذاری کنید و حتی مقادیر متفاوتی از آن را جابجا کنید. انتقال بیت کوین بسیار ساده و سریع است؛ به همین دلیل بسیاری از افراد یا شرکت های بین المللی ترجیح می دهند وجوه خود را (به جای ارزهایی مثل دلار، یورو، ین ژاپن و…) در قالب این ارز مجازی دریافت کنند.

به دلیل نوسانات شدید ارزی در ایران خرید، استخراج و نگهداری بیت کوین می تواند اقدامی برای حفظ ارزش سرمایه باشد.

ارزهای دیجیتال بر بستر بلاکچین جابجا و در کیف پول‌های دیجیتالی و یا سخت افزاری نگهداری می‌شوند.
کیف پول ارز دیجیتال مهم‌ترین قسمت برای فعالیت افراد در حوزه رمزارزها است. توجه داشته باشید که دیگر بانکی یا افراد دیگری وجود ندارند که از دارایی شما حفاظت کنند و فقط عملکرد شماست که می‌تواند دارایی‌تان را حفظ کند.
بزرگ‌ترین اشتباه زمانی رخ می‌دهد که یک فرد رمز عبور خود (Private Key) را گم و یا در دسترسی دیگران قرار دهد. همچنین اگر در معامله ارز دیجیتال را به حساب فرد ناشناسی به صورت اشتباه ارسال شود و آن جابجایی در شبکه بلاکچین تایید شد. بنابراین هیچ امیدی به بازگشت دوباره پول پس از دست رفتن رمز عبور و یا واریز اشتباهی وجود ندارد.

باید گفت که چندین راهکار حرفه‌ای برای کمک به شناسایی ارزهای دیجیتال کلاهبرداری وجود دارد که در زیر برخی از نشانه‌های کلاهبرداری به اختصار بیان می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از اطلاعات مشاور خرید بیت کوین استفاده کنید تا در دام کلاهبرداران نیافتید.

  1. نبود وایت پیپر (Whitepaper) و یا غیر واقع بودن آن
  2. وجود وعده‌های وسوسه‌انگیز و غیر قابل توجیه
  3. وجود وعده‌های تضمین شده با سود‌های قطعی زیاد
  4. بازاریابی سنگین و تبلیغاتی برای جذب سرمایه‌گذاری
  5. مبهم، بی نام و حتی عدم وجود تیم پشتیبان
  6. عدم ثبت ارز در بازارهای مرجع ارزهای دیجیتال مثل: coinmarketcap
  7. نبود و ضعف در امکان ارتباط با توسعه دهندگان آن ارز

قیمت ارزهای دیجیتال به چندین عامل بستگی دارد که در ذیل برخی از مهم‌ترین این عوامل ذکر می‌شود:

  1. میزان عرضه ارزهای دیجیتال و میزان تقاضای بازار (مقدار عرضه و تقاضا مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت‌ها می‌باشد).
  2. مقررات حاکم در کشورها در حمایت یا مخالفت با ارزهای دیجیتال (به خصوص برای کشورهای بزرگ و تاثیرگذار در بازارهای مالی جهان).
  3. پویا و رقابتی بودن بازار ارزهای دیجیتال (افزایش حجم معاملات روزانه در بازار صرافی ارز دیجیتال باعث افزایش قیمت می‌شود).
  4. وضعیت رونق یا رکود سایر بازارهای مالی بزرگ جهان مثل بازار سهام، بازار طلا و غیره.
  5. میزان موفقیت پروژه‌های توسعه دهندگان و پیش‌بینی انجام شده از آینده ارزهای دیجیتال

وقتی معامله‌ای در شبکه ارزهای دیجیتال انجام می‌شود باید این تراکشن توسط آن شبکه مورد تایید قرار گیرند تا پس از آن معامله در یک بلوک گنجانده شود. زمان تایید تراکشن در ارزهای دیجیتال بستگی به شرایط شبکه بلاکچین آن ارز دارد.
مدت زمان لازم برای انجام این کار کاملاً متغیر است گاهی اوقات تأیید ممکن است چند دقیقه، چند ساعت و یا چند روز طول بکشد.

از حدود یک دهه گذشته که خرید و فروش ارز‌های دیجیتال شروع شد ضرورت وجود مرکز مبادلات ارزهای دیجیتال نیز نمایان شد. از آن زمان به بعد تا کنون تعداد زیادی صرافی شروع به کار نموده و تعدادی نیز تعطیل و یا تقلبی بوده‌اند.
همیشه این سوال برای کاربران پیش آمده که از کجا متوجه شویم فعالیت یک صرافی ارز دیجیتال تقلبی نیست و یا برای انتخاب یک صرافی حرفه‌ای، به چه ویژگی‌های باید توجه کنیم؟

1) شفافیت فعالیت: صرافی‌های معتبر با هماهنگی مراجع رسمی، دارای دفتر کار مشخص و با امکان برقراری تماس با محل کار می‌باشند.
2) امنیت معاملات: صرافی ارز دیجیتال در ایران بر احراز هویت کاربران (به دلیل پیشگیری از کلاهبرداری) و نیز بر استفاده از پروتکل‌های امنیتی سامانه (اقدامات پیشگیرانه از هک) تاکید دارد. این گونه صرافی‌ها بر تایید تلفن، هویت و حساب‌ها پیش از انجام معاملات تاکید دارند و کاربران را به استفاده از احراز هویت دو عاملی ترغیب می‌کنند.
3)حفظ محرمانگی: صرافی‌های معتبر در حفظ و نگهداری اطلاعات مربوط به معاملات و کاربران بسیار حساس هستند.
4) داشتن واحد پشتیبانی: صرافی‌های معتبر دارای سرعت و دقت در پاسخ به سوالات کاربران هستند و مشکلات کاربران را در سریع‌ترین زمان پیگیری می‌کنند.
5) ارائه خدمات مطلوب به مشتریان: صرافی‌های معتبر به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان هستند و خدماتی همچون پرداخت چند گانه و یا دریافت کم کارمزد (در مقایسه با رقبا) را ارائه می‌کنند. همچنین با پذیرش انتقادها به دنبال ارتقای خدمات به مشتریان هستند.
6) فرآیند سریع معاملات: صرافی‌های رضایت بخش، مبادلات مالی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.
برخی از بهترین و معروف‌ترین صرافی‌های بین‌المللی: Coinbase ,Bitmex ,Binance ,Okex ,Huobi ,bitfinex ,Bithumb , Upbit, Hitbtc , Kraken.

برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال روش‌های مختلفی وجود دارد. با توجه به اینکه این روش‌های کسب درآمد هر کدام نیاز به مهارت خاصی، توانایی مالی و شرایط خاص اقتصادی شما دارد، بنابراین لزوماً یک روش مطلوب برای همه وجود ندارد.
دنیای ارزهای دیجیتال جذاب و پرسود است که برای کسب سود باید بازار ارزهای دیجیتال را بیشتر بشناسید. قطعاً می‌بایست قبل از شروع به فعالیت در خصوص هر کدام از روش‌ها، مطالعه و تحقیقات لازم را انجام دهید تا دچار زیان نشوید.
شما می‌بایست با توجه به شرایط، یکی از روش‌های زیر را برای کسب درآمد انتخاب کنید.

  1. روش خرید ارز دیجیتال و نگهداری بلند مدت.
  2. خرید و فروش (ترید کردن) ارزهای دیجیتال به صورت کوتاه مدت.
  3. استخراج ارزهای دیجیتال (سه روش مجزای استخراج ارزهای دیجیتال وجود دارد).
  4. ارایه خدمات آموزشی ارزهای دیجیتال.
  5. ارایه مشاوره و تحلیل ارزهای دیجیتال.
  6. راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال معتبر.
  7. خرید و فروش و یا انجام تعمیرات دستگاه‌های استخراج ارز.
  8. برنامه‌نویسی و مشارکت در توسعه شبکه‌های بلاکچین
  9. سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به صورت خرید سهام.
  10. روش ایر درآپ‌ها (airdrop).
  11. ارائه خدمات و یا کالا در قبال اخذ ارز دیجیتال مثل صنعت توریست و یا تولید محتوای بین‌المللی با امکان پرداخت با ارز دیجیتال.

برای ذخیره یک رمزارز به کیف پول احتیاج  است.کیف پول ،نرم افزاری است که برای نگهداری کلیدهای عمومی و خصوصی استفاده می شود و  می تواند به صورت کامپیوتری ، آنلاین یا موبایل باشد همچنین می توانند مبتنی بر سخت افزار یا کاغذی باشند. انها رابط بین شما و بلاک چین هستند.کدام کیف پول بهتر و امن تر است؟

نوع کیف پول ها به سادگی بیانگر روش های مختلفی است که یک شخص می تواند کلید خصوصی مخفی خود را تأمین کند. دو نوع کیف پول اصلی رمزارز وجود دارد، گرم و سرد .گرم به مفهوم  انلاین و سرد به  مفهوم افلاین بودن است. کیف پولهای کاغذی و سخت افزاری به طور فعال به اینترنت وصل نمی شوند و به عنوان سردخانه در نظر گرفته می شوند. کیف پول گرم کیف پول متصل به اینترنت  است  و برای خرج کردن  اسان ، اما در برابر حملات سایبری آسیب پذیر است. یک سردخانه شما را در برابر جرایم سایبری محافظت می کند. در نهایت  مسئولیت  امنیت به عهده مالک است.

صرافی های مجازی دارای سطح امنیتی هستند و برای مقابله با نقص های امنیتی ، مرتباً به روز می شوند. اما توصیه نمی شود که سکه های خود را روی آنها بگذارید زیرا آنها یکی از مستعدترین جاها برای حمله ها هستند. ارزهای رمزنگاری خود را در یک کیف پول آفلاین ذخیره کنید که امن ترین آنها محسوب می شوند.

در اصل ، رمزارز در دو وجه امنیت شدید و ناشناس بودن آن به بالاترین سطح شناخته شده است. معاملات انجام شده توسط این سیستم قابل برگشت و جعل نیست. در رمزارز هزینه ها به پایین ترین سطح می رسند  و آن را قابل اعتمادتر از ارز معمولی در بازار می کند. ماهیت غیرمتمرکز آن بدان معنی است که آنها می توانند در دسترس همه قرار بگیرند ، در صورتی که در  بانک ها فقط می توانند در اختیار کسانی که مجاز به افتتاح حساب هستند باشند.

استخراج هر نوع رمزارزی اساساً به سخت افزار قدرتمند و نرم افزار مناسب احتیاج دارد. ارزش ارز به واحدهای موجود در بازار بستگی دارد ، آنها در یک فرآیند بسیار دقیق تحت نظارت قرار می گیرند.

برای درک بهتر ، فرض کنید یک اقتصاد بزرگ با میلیارد ها دلار در کل بانک ها باشد. حال ، از آنجا که ذخیره این حجم از اسکناس در بانک ها امکان پذیر نیست ، بنابراین آنها آن را در قالب دیجیتالی در بانک مرکزی ذخیره می کنند. سپس بانک ذخیره اسناد دیجیتالی آنچه را که به بانک مدیون شده است را حفظ می کند. اما یادداشت ها را به صورت فیزیکی حفظ نمی کند. بنابراین هر زمان که نیاز به وارد کردن پول به سیستم داشته باشد و از یادداشت های آن کوتاه باشد ، چاپ و صادر می شود.

با وجود این واقعیت که بانک رزرو شده توانایی چاپ هر تعداد یادداشت را دارد ، اما بدون دلیل معتبر این کار را انجام نمی دهد. این بدان دلیل است که وقتی ارز بیشتری چاپ می شود ، پول بیشتری در بازار پخش می شود ، بنابراین این باعث نمی شود مردم ثروتمند شوند ، این تنها باعث کاهش ارزش ارز موجود می شود. هرچه واحدهای موجود در بازار بیشتر تقسیم شده و کمتر می شوند.

در مورد رمزارز نیز وضعیت یکسان است . استخراج یا ماینیگ رمزارز با دقت کنترل می شود تا اطمینان حاصل شود که ارزش سکه های موجود کاهش نمی یابد.

رمزارز یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز است که در آن به کاربر خود اجازه می دهد حتی بدون کمک اینترنت یا دخالت یک موسسه مالی مبادله ارز کند. این سیستم دارای یک تأیید اعتبار عالی و طراحی منحصر به فرد است که می تواند تقریباً سریع و با کمترین هزینه در هر نقطه از جهان ، پرداخت را ارسال کند. بنابراین ، پاسخ سوال بدیهی است که بله!

ارسال از طریق رمزارز بسیار ساده و در عین حال سریع است ، فقط کافی است کیف پول خود را با اتصال به اینترنت وارد سیستم شوید و بلافاصله بودجه را برای شخصی ارسال کنید که می خواهید ارسال کنید. هر حساب دارای مرز جغرافیایی نیست و مقررات کشور را در نظر نمی گیرد ، باید بگوییم این ساده ترین روش برای انتقال دارایی شما در سراسر جهان است.

توسط تعداد زیادی از کامپیوتر های  شبکه  در  تمام نقاط دنیا ، تراکنش ها ذخیره می شوند. .این   تراکنش ها در بلاک چین از طریق آدرس ها  ثبت و انجام  می‌شوند. هر ارسال کننده و دریافت کننده به یک آدرس نیاز دارند.

رمز ارزها و فناوری بلاک‌چین هم‌چنان از لحاظ مالی در مراحل اولیه‌ی خود قرار دارند و انتظار می‌رود که در آینده کاربردهای بیشتری برای آن‌ها ایجاد شود.رمزارزها توسط هیچ‌بانک یا موسسه مالی یا حتی دولتی کنترل نمی‌شود و غیرقابل ردیابی هستند. ارز‌های دیجیتال در فضاهای تجاری (همتا به همتا)P2P معامله می‌شوند؛ فضای P2P، وضعیتی است که دو کاربر به‌صورت مستقل و بدون وابستگی به‌هیچ مرکزیتی، اقدام به دادوستد می‌کنند.

ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده می کنند و به کاربران امکان پرداخت امن و ذخیره پول را بدون نیاز به ثبت نام یا استفاده از بانک ها و سازمان های واسطه می دهند. اکثر ارزهای دیجیتال روی پایگاه داده توزیع شده ای به نام بلاک چین اجرا می شوند. بیشتر واحد های اصلی ارز دیجیتال (به جز توکن ها) توسط یک فرآیند به نام استخراج یا ماین تولید می شوند

قابل ذکر است در حال حاضر کاربران میتوانند از صرافی‌ها این ارز‌ها را خریداری و سپس با استفاده‌ از کیف‌‌پول‌های رمزنگاری‌شده از آن‌ها استفاده کنند.

سوال و نگرانی که در بین برخی افراد وجود دارد، احتمال تحریم شدن ایرانیان توسط برخی از کیف پول‌هاست.

کسی که شناخت کافی از بلاک‌چین و کریپتوکارنسی‌ها دارد از این بابت نگران نیست، زیرا می‌داند حتی اگر یک کیف پول، دسترسی آی‌پی‌های ایرانی را مسدود کند می‌توان موجودی آنرا از طریق بک‌آپ که گرفته شده به کیف پول دیگری منتقل کرد.

گذشته از این، در بسیاری از کیف پول‌ها اطلاعات شخصی افراد (از جمله کشور) وارد نمی‌شود.

بهتر است از کیف پول‌هایی استفاده شود که نیازمند وارد کردن اطلاعات شخصی نیست و امکان خروجی گرفتن از کلید خصوصی، mnemonic phrase و Seed را می‌دهد.

با داشتن چنین اطلاعاتی، نگرانی از بابت تحریم شدن یا حتی متوقف شدن فعالیت کیف پول نخواهید داشت. زیرا همیشه می‌توان آنرا در کیف پول دیگری وارد کرد.

همیشه استثناهایی وجود دارد. مثلا کیف پول اصلی ارز الکترونیوم نیاز به احراز هویت دارد. چنین ارزهایی ممکن است دسترسی ایرانیان به کیف پول‌شان را مسدود کنند و مشکل اینجاست که غیر از کیف پول اصلی، گزینه‌های چندان زیاد دیگری در دسترس نیست.

هرکس که آدرس یک کیف پول را داشته باشد می‌تواند تراکنش‌ها و موجودی آن را با وارد کردن آن در یک اکسپلورر ببیند. بلاک‌چین برخی ارزها اما دارای چنین قابلیتی نیست.

از آنجایی که مشخصات دارنده آدرس مشخص نیست این امر نیاز به نگرانی ندارد. در واقع کل تراکنش‌هایی که از ابتدای پیدایش بیت‌کوین و اتریوم ایجاد شده‌اند و کل‌ آدرس‌ها برای همه قابل دسترس هستند.

بلاک‌چین شفافیت دارد ولی اطلاعات شخصی افراد در آدرس‌ها یا تراکنش‌ها فاش نمی‌شود.

آیا می دانستید هر بیت کوین از صد میلیون ساتوشی تشکیل شده است؟ یعنی پول خرد بیت کوین، ساتوشی است! که اسم آن از نام سازنده بیت کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو برداشته شده است.

کمترین مقدار بیت کوین که در یک تراکنش می توانید انتقال بدهید ۵۴۶ ساتوشی است.

امروز که این مقاله را می نویسیم هر دلار آمریکا تقریبا برابر با ۱۳۲۵۰ ساتوشی است.( یعنی با هر یک دلار، می توانید این مقدار ساتوشی بخرید. برای خرید یک بیت کوین کامل، باید بیش از ۷۵۰۰ دلار هزینه کنید.) با این حساب، نتیجه می گیریم که ارزان ترین خریدی که با بیت کوین می توانیم انجام بدهیم حدود ۴۰ سنت آمریکاست.

نگران نباشید، چون هیچ مشکلی پیش نمی آید.

تراکنش های بیت کوین توسط فناوری بلاک چین انجام و ثبت می شود. یعنی هر حرکت کوچکی که در این زمینه صورت بگیرد، همزمان روی سیستم میلیون ها کاربر آن بلاک چین ذخیره می شود.

به همین دلیل حتی اگر موقع انتقال بیت کوین سیستم شما خاموش باشد، به محض فعال شدن اطلاعات تراکنش برای شما بارگذاری می شود.

نظرات

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

اولین نفر برای بررسی باشید “بسته آموزش مجازی ارز دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *