بسته آموزش مجازی فارکس

5/5

7,960,000 تومان

توضیحات

این بسته مناسب چه افرادی است؟
فارکس

حسام غلام زاده

مدرس دوره

 در صورت نیاز به مشاوره تخصصی رایگان عبارت FXW را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید یا فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید.همچنین میتوانید با کلیک بر روی آیکون واتساپ در پایین این صفحه با ما در ارتباط باشید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خیر. در این دوره سعی شده است که حتی اگر شما هیچ دانش و تجربه ای در این حوزه ندارید، بتوانید به بهترین نحو ممکن و به صورت عملی از آموزش‌ها بهره‌مند شوید.

بله. بنا به درخواست با پرداخت هزینه جداگانه امکانپذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا عبارت FXW را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید.

شما دانش‌پذیر گرامی میتوانید به هنگام و یا بعد از اتمام هر جلسه سوالات خود را بپرسید.
ضمنا امکان پرسش به صورت تایپی،صوتی و یا حتی تصویری برای کلیه عزیزانی که به صورت آنلاین در کلاس حضور دارند (در زمان مناسب که توسط استاد تعیین می‌گردد) امکان پذیر است.

بله. بنا به درخواست با پرداخت هزینه جداگانه امکانپذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا عبارت FXW را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید.

شما عزیزان می‌توانید از طریق مراجعه به وب سایت خوارزمی و یا عضویت در خبرنامه از طریق ایمیل و پیامک از آخرین رویدادها و اخبار موسسه آگاه شوید.
ضمنا می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بله. کارگزاری ها (بروکرهایی) که معرفی می‌شوند حساب های اسلامی نیز ارائه می‌دهند که شامل بهره (سوآپ) نمی‌شوند.

واریز و برداشت هم از طریق راه های انتقال پول الکترونیک جهانی امکان پذیر است و هم از طریق ریالی و بسته به روش مورد نظر از یک دقیقه تا 24 ساعت زمان‌بر است.

5 روز در هفته (به جز شنبه ها و یک شنبه ها) به صورت 24 ساعته بازار فارکس فعال است.از ساعت 1:30 بامداد روز دوشنبه تا 1:30 بامداد شنبه هفته آینده به وقت ایران فعالیت دارد

میزان درآمد در فارکس منوط به سه چیز است، سرمایه اولیه مناسب جهت ورود به بازارهای مالی جهانی و سپس داشتن دانش و مهارت کافی و در نهایت توانمندی کنترل و مدیریت عواطف و هیجانات.

به طور کلی بازارهای مالی دارای ریسک هستند و بازار فارکس نیز از این قاعده مستثنی نیست اما، با مدیریت سرمایه و کنترل ریسک به کمترین حد خود می‌رسد.

با حداقل 10 دلار میتوان یک حساب میکرو/نانو و یا با حداقل 100 دلار میتوان یک حساب سرمایه‌گذاری(استاندارد) به ریسک پایین افتتاح کرد

سرمایه‌گذاری اگر از طریق بروکرهای مورد تایید سازمان های مالی بین‌المللی باشند قابل اعتماد هستند و این بروکر ها به شما معرفی خواهند شد. بدیهیست که معرفی هرکدام از بروکر ها مسئولیتی برای موسسه به دنبال نخواهد داشت.

در صورتیکه در زمان تخفیف و فروش ویژه برای دوره های آنلاین و حضوری باشیم به صورت نقدی و یا اینترنتی خواهد بود. در غیر این صورت امکان پرداخت به صورت اقساط امکان پذیر است.

شما می‌توانید در پایین‌ترین قسمت صفحه اصلی سایت ما (فوتر) با کلیک بر روی هر یک از نماد های موجود از صحت و قابل اعتماد بودن سایت ما اطمینان حاصل فرمایید.

نظرات

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

اولین نفر برای بررسی باشید “بسته آموزش مجازی فارکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان ثبت نام