آموزش جامع 0 تا 100 حسابداری همراه با نرم افزار

5/5

7,960,000 تومان

توضیحات

دوره حسابداری در اصفهان به صورت حضوری و برای سایر استان‌ها به صورت آنلاین برگزار می گردد

شروع:06 شهریورماه  1401

زمان برگزاری:

دوشنبه و چهارشنبه ها از ساعت 17 تا 20 

ضرورت و اهمیت دوره حسابداری در اصفهان
اهداف دوره آموزشی حسابداری در اصفهان
thinkstockphotos-136349521_1024xx3867-2179-0-44-min
آموزش حسابداری اصفهان مناسب چه افرادی است؟
bussiness2-min
مزایای شرکت در دوره حسابداری در اصفهان
دوره حسابداری مالیاتی خوارزمی

تیم اساتید خوارزمی

مدرسین دوره آموزش حسابداری اصفهان

 در صورت نیاز به مشاوره تخصصی رایگان عبارت Accounting را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید یا فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید.همچنین میتوانید با کلیک بر روی آیکون واتساپ در پایین این صفحه با ما در ارتباط باشید.

فرم درخواست مشاوره

خیر. در این دوره سعی شده است که حتی اگر شما هیچ دانش و تجربه ای در این حوزه ندارید، بتوانید به بهترین نحو ممکن و به صورت عملی از آموزش‌ها بهره‌مند شوید.

بله.
پس از پایان دوره، برای شما گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صادر خواهد شد.

شما دانش‌پذیر گرامی میتوانید به هنگام و یا بعد از اتمام هر جلسه سوالات خود را بپرسید.
ضمنا امکان پرسش به صورت تایپی،صوتی و یا حتی تصویری برای کلیه عزیزانی که به صورت آنلاین در کلاس حضور دارند (در زمان مناسب که توسط استاد تعیین می‌گردد) امکان پذیر است.

بله. تا یکماه بعد از دوره

شما عزیزان می‌توانید از طریق مراجعه به وب سایت خوارزمی و یا عضویت در خبرنامه از طریق ایمیل و پیامک از آخرین رویدادها و اخبار موسسه آگاه شوید.
ضمنا می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نقدی. اینترنتی. نقد و اقساط

شما می‌توانید در پایین‌ترین قسمت صفحه اصلی سایت ما (فوتر) با کلیک بر روی هر یک از نماد های موجود از صحت و قابل اعتماد بودن سایت ما اطمینان حاصل فرمایید.

ما در خوارزمی حسابداری را با رویکردی عملی، کاربردی و پروژه محور در محیط واقعی آموزش می دهیم و سابقه ی بیش از 10 سال انتقال دانش عملی و تجربی حسابداری را دارا می باشیم.

در صورتی که با دوره و سرفصل های حسابداری آشنا هستید و ممکن است شرکت در کلاس های عمومی قدری برایتان خسته کننده باشد، می توانید در آزمون تعیین سطح شرکت نموده و بصورت خصوصی ثبت نام نمایید. پس از گذراندن ساعت های آموزشی مورد نیاز و شرکت در آزمون های مربوطه گواهینامه معتبر را دریافت می نمایید.

در کلاس خصوصی از تکرار مباحثی که بر آن مسلط هستید پرهیز شده و مطالب مهم و کاربردی مورد نیاز شما آموزش داده خواهد شد.

اگر برنامه روزانه شما با ساعات کلاس های عمومی هماهنگ نباشد، می توانید بصورت خصوصی ثبت نام کرده و ساعات مورد نظر خود را با استاد مربوطه هماهنگ نمایید. و یا از بسته های آموزش مجازی ما بهره مند گردید.

طبق تجربه با اطمینان می گوییم دانشپذیران عزیز با شرکت در دوره حسابداری خورازمی و مطابق با روند آموزشی که مرکز برای ایشان در نظر گرفته است، در صورتی که تمامی جلسات را منظم شرکت نموده و تمرینات و پروژه های عملی خود را به موقع ارائه دهند، پس از اتمام دوره و شرکت در آزمون های مربوطه، بر موضوع مربوطه تسلط خوبی داشته و قادر به اشتغال و کسب درآمد خواهند بود.

در بین همه رشته ها از لحاظ تقاضای کار، رشته حسابداری در صدر قراردارد، یعنی همه سازمان ها، شرکت ها، موسسات و حتی فروشگاه ها به حسابدار نیاز دارند.

اگر هدف اشتغال است، پس چه بهتر که الان حسابداری کاربردی آموخته شود و در صورت امکان به کار پاره وقت حسابداری پرداخته شود

بطور ۱۰۰% کاربرد دارد چون آموزش ها عملیاتی و پروژه محور است و در مرکز خوارزمی حسابداری به گونه ای تدریس می شود که تئوری و آکادمیک نیست. دانشجویان موارد مورد نیاز بازار کار را در دانشگاه تجربه نکرده اند.

سامانه کلاس آنلاین خوارزمی به گونه ای است که به راحتی و بدون نیاز به دانش و یا مهارت تخصصی بتوانید از محتوای آموزشی در هر لحظه و در هر مکان استفاده کنید.

بررسی (3)

  1. شرکت کننده حضوری دوره

    بنده خیلی خوب یاد گرفتم حسابداری رو به صورت عملیاتی و واقعا تونستم باهاش برم سر کار. فقط بلد بودم سند بزنم توی پارسیان. سپیدار هم یاد گرفتم. ممنون از خوارزمی

  2. شرکت کننده حضوری دوره

    از ویژگی های حسابداری خوارزمی این بود که عملی یاد گرفتم و معرفی به کار شدم. دمتون گرم

  3. شرکت کننده حضوری دوره

    من تو کار لوازم آرایشی بهداشتی هستم و همیشه مشکلم این بود حسابدار دورم میزد. تصمیم گرفتم برم یه دوره حسابداری بخونم. توی اینستاگرام تبلیغ خوارزمی رو دیدم. به نظرم الان به جرات میتونم بگم حتی دیگه نیاز به حسابدار هم ندارم فعلا و خودم میتونم لااقل چهرتا سند ثبت کنم و تراز بگیرم. یه ویژگی دیگش این بود که قوانین مالیاتی و اظهارنامه رد کردن هم یاد گرفتم.

یک بررسی اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *