طراحی انسان دیجیتالی با جزییات دقیق از طریق ابزار اپیک گیمز برای بازی سازان

انسان دیجیتالی
بازی سازی دیجیتال

طراحی انسان دیجیتالی با جزییات دقیق از طریق ابزار اپیک گیمز برای بازی سازان

اپیک گیمز رفته رفته از یک استودیو موفق بازی‌سازی به یک کمپانی که مفهوم بازی ویدیویی را با فورتنایت تغییر داده تبدیل شده است. اپیک گیمز بعد از ماجراجویی در رقابت با استیم و ساخت یک پلتفرم فروش بازی پی‌سی، حالا از یک ابزار جالب رونمایی کرده که به هر کاربر عادی کامپیوتر اجازه می‌دهد تا یک انسان دیجتیالی با جزییات بسیار بالا خلق کند، انسانی که یک نشانه تازه از نزدیک شدن ما به زندگی تمام دیجیتال است.

ابزار طراحی طبیعی انسان دیجیتالی چگونه کار می‌کند؟

اپیک در معرفی این ابزار که در حال حاضر با نام MetaHuman Creator شناخته می‌شود اعلام کرد که هر کاربری به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش فنی خاصی می‌تواند با استفاده از این ابزار انسان دیجتیالی مورد نظر خود را با جزییات بسیار بالا خلق کند.

انسان‌های دیجیتالی که در این ابزار قادر به خلق آن‌ها هستید، دارای هشت سطح جزییات هستند. هر کدام از این سطوح خودش چند زیرشاخه مختلف دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هر تغییری که خواستید را در انسان دیجیتالی خود ایجاد کنید.

طراحی انسان دیجیتالی

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی مجری رسمی برگزاری دوره های آموزشی بازی سازی دیجیتال به صورت حضوری و آنلاین. ارائه ی گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای آموزش کشور قابل ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

مثلا شما می‌توانید تن صدای او را مشخص کنید. حتی نحوه حرف زدن کاراکتر را تغییر داده و شکل منحصربه‌فردی برای حرکات دستانش در نظر بگیرید. تمام این تغییرا به صورت بسیار طبیعی و با جزییات بالا در آنریل انجین ۴ به تصویر کشیده خواهند شد.

می‌توانید یک فرد پیر با چین و چروک‌های فراوان روی صورت با جزییات بالا طراحی کنید یا یک مرد جوان شرقی بسازید که ویژگی‌های ظاهری مختص به خودش را دارد. گفته می‌شود که این تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که از این ابزار باید انتظار داشته باشیم و ظاهرا کارهای بزرگ و خارق‌العاده دیگری هم در ماه‌های آینده رونمایی خواهند شد.

طراحی انسان دیجیتالی

همه‌ ما به‌زودی انسان دیجیتال مختص به خودمان را خواهیم داشت:

همان‌گونه که اپیک گیمز تایید کرد، کار با این ابزار که جزییات بی‌نظیری هم دارد، کاملا ساده خواهد بود. انسان‌ها با گذشت زمان به سمت استفاده از ابزارهای تکنولوژیک کشیده می‌شوند و هر کدام از ما همین حالا زندگی دیجیتال مخصوص به خودمان را در فضای اینترنت داریم که حتی ممکن است با کاراکتری که در دنیای واقعی هستیم تفاوت زیادی داشته باشد.

حالا که این شخصیت از هر زمان دیگری در حال قدرتمندتر شدن است و حتی بسیاری از روزهای زندگی ما ممکن است به جای دنیای واقعی در دنیای مجازی جریان داشته باشد، دور از انتظار نیست که به‌زودی چهره دیجیتال مخصوص به خود را هم داشته باشیم.

این چهره دیجیتال می‌تواند آرزوی چهره خوبی که همیشه خواهان آن بودیم و از خودمان خیلی بهتر بود را به واقعیت تبدیل کند. حتی ممکن است بتوانیم با استفاده از آن قرارهای عاشقانه‌ای را جور کنیم که عمرا در حالت عادی می‌توانستیم به او برسیم.‌ (محبوب من اگر این متن را می‌خوانی بدان که من تا آخر عمرم قصد ساخت هیچ انسان مجازی‌ یا غیر مجازی را ندارم!

در حال حاضر ابتدا نیاز به فضایی هست که این انسان‌های دیجیتال بتوانند در آن باهم فعالیت کنند و پیش از این هم امکان ساخت انسان دیجیتالی با چنین جزییاتی و آن‌هم به راحتی و توسط همه ممکن نبود. حالا یکی از این موانع رفع شده و بعید نیست که در آینده نزدیک فضایی هم برای فعالیت این کاراکترهای دیجیتال درنظر گرفته شود.

ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺸﺎوره ﺗﺨﺼﺼﯽ راﯾﮕﺎن ﺑﻤﻨﻈﻮر ﺷﺮﮐﺖ در دوره ﺑﺎزي ﺳﺎزي دﯾﺠﯿﺘﺎل (ﻃﺮاﺣﯽ ﺑﺎزي ﻫﺎي دﯾﺠﯿﺘﺎل) ﻫﻤﯿﻦ اﻻن با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

جدا از این قضیه فناوری جدید اپیک گیمز می‌تواند تاثیر شگرفی روی بازی‌سازی نیز بگذارد. این ابزار تقریبا روی تمام پلتفرم‌های مهم از پی‌سی و کنسول‌های مایکروسافت و سونی گرفته تا هدست‌های واقعیت مجازی و گوشی‌های هوشمند خروجی خواهد داد و حتی بازی‌سازان می‌توانند با فناوری موشن کپچر روی آن کار کنند.

طراحی انسان دیجیتالی

چگونه این ابزار را دریافت کنیم؟

اپیک گیمز همین حالا صفحه ثبت‌نامی در وب‌سایت خود در نظر گرفته که در آن می‌توانید برای دریافت یک نسخه سمپل از این ابزار اقدام کنید. این نسخه به شما اجازه می‌دهد تا با نحوه کار تکنولوژی جدید اپیک گیمز آشنا شوید و کار با آن را یاد بگیرید.

اپیگ گیمز پیش از این و با فورتنایت نشان داده بود که می‌تواند بازی را از یک محتوای سرگرمی به ابزاری برای تعامل اجتماعی هم تبدیل کند و حالا باید منتظر ماند و دید که با MetaHuman Creator چه تاثیری روی آینده زندگی دیجیتال خواهد گذاشت.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی در مسیر یادگیری مهارت های حرفه ای، پیشرفت شغلی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار با بهره مندی از دانش و تجربه اساتید متخصص و دارا بودن کادری مجرب در کنار فراهم آوردن محیطی پویا با امکانات روز آموزشی، با افتخار در کنار شما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم نقش و سهمی موثر در آینده، جایگاه شغلی و اجتماعی شما مردم کشور عزیزمان ایران داشته باشیم و رسالت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نماییم.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان ثبت نام