یک استراتژی خوب فارکس و باینری آپشن با ترکیب اندیکاتور های XPMA، HAMA و MACD

اندیکاتور
فارکس

یک استراتژی خوب فارکس و باینری آپشن با ترکیب اندیکاتور های XPMA، HAMA و MACD

در این مقاله قصد دارم در مورد یک استراتژی خاص رو برای باینری آپشن توضیح بدم. تلاشم را می کنم تا مطلب رو کامل توضیح بدم. شما هم قول بدین با دقت دنبال کنین. تایم فریم مناسب برای این سیستم 5 دقیقه ایه. توجه کنید این روش برای تریدرهای حرفه ایه نه مبتدی.

اولین اندیکاتور XPMA نام دارد. این اندیکاتور نوعی مووینگ اوریج هست که نوع روند را به ما نشون میده. به عبارت دیگه اگه XPMA قرمز رنگ بود، اصلا به calls فکر نکنید. اگر آبی رنگ بود هم به سمت put نرید. حالا اگه بخوام دلیل تکنیکالیش را توضیح بدم اینطور باید توضیح بدم که وقتی این اندیکاتور قرمزه روند صعودیه و وقتی آبیه روند نزولیه که البته بعضی وقتها هم آدم را سردرگم می کنه. وقتی اندیکاتور را به نمودار اضافه کردین در قسمت تنظیماتش رنگ ها را تغییر بدین. من خودم زنگ آلرت و فلش های این اندیکاتور را غیر فعال می کنم. Setting period را هم معمولا روی 75 می گذارم.

اندیکاتور دوم اسمش HAMA هست که در واقع ترکیبی از heiken ashi و Moving Average  هستش. کار اصلی این اندیکاتور سیگنال دادن به تریدره. چه موقعی؟ وقتی که از نظر خودش پایان روند اصلاحی را تشخیص میده. مثل اندیکاتور قبلی این اندیکاتور هم دو رنگ داره. قرمز برای نزول و آبی برای صعود. ولی سریعتر از اندیکاتور قبلیه. تنظیماتش هم نیاز به تغییر نداره. پس تا حالا ما دو تا اندیکاتور داریم که به ما امواج را نشون میدن.

اندیکاتور

وقتی که XPMA که روند غالب و اصلی را نشون میده آبی رنگ بشه، ما متوجه میشیم که بازار صعودیه. حالا میریم سراغ HAMA .صبر می کنیم تا قرمز رنگ بشه. این یعنی بازار داره در این روند صعودی یه اصلاحی انجام میده و یه مقدار کمی پایین میاد. دوباره صبر می کنیم تا آبی بشه و این مفهومش اینه که اصلاح تموم شده.

و اما اندیکاتور سوم. اسمش MACD هست. مطمئنم که میشناسینش. ولی یه کم با اون اندیکاتور مکدی معروف تفاوت داره. یعنی باید تنظیماتش را تغییر بدین. به این صورت 100,150,90 . اگر بازار رنج range باشه این استراتژی به کار نمی یاد. کار مکدی اینه که شما را در بازار رنج از بازار دور نگه داره. چطوری؟ برای پوزیشن call مکدی باید از حد صفر خودش بالاتر باشه. طبیعتا برای پوزیشن put باید از حد صفر خودش پایین تر باشه. اگر هم مکدی حول صفر پایین و بالا میشد بازهم بازار رنجه معامله نکنید.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی مجری رسمی برگزاری دوره های آموزشی فارکس (بازارهای مالی بین المللی) به صورت حضوری و آنلاین. ارائه ی گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قابل ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

چهارمین و آخرین اندیکاتور stochastic هست. البته با تنظیمات این شکلی. 15,6,9 حد پایین و بالا در این اندیکاتور 20 و80 هست که در تنظیمات آن را به 30و70 تغییر بدین. دیگه خودتون می دونید حتما. برای calls باید این اندیکاتور در اشباع فروش باشه یعنی پایین تر از 30 و برای  puts هم این اندیکاتور باید در محدوده اشباع خرید باشه یعنی بالای 70. تصویر زیر هر آنچه گفتیم را یکجا نشون میده.

اندیکاتور

اندیکاتور

اگر XPMA قرمزباشه. یعنی روند اصلی و غالب چیه؟ احسنت. نزولی. HAMA بالارفته باشه و اصلاح را نشون بده. منتظر می مونیم تا دوباره قرمز بشه. مکدی زیر صفر و استاک استیک اشباع خرید هم که چک می شود.

ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺸﺎوره ﺗﺨﺼﺼﯽ راﯾﮕﺎن ﺑﻤﻨﻈﻮر ﺷﺮﮐﺖ در دوره ي ﻓﺎرﮐﺲ (ﺑﺎزارﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ) ﻫﻤﯿﻦ اﻻن با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

یک استراتژی خاص برای باینری آپشن 4

خوب من می خوام یه مقداری رو راست تر باشم. قرار نیست همیشه این شرایط که ایجاد شد و شما پوزیشن باز کردین سود کنین. بازار پیچیده تر از این حرفاس. قبلا هم گفتم روانشناسی و مدریت سرمایه خیلی مهمه. با تمرین و کسب تجربه مهارت ترید کردن را بدست میارین. و سودهاتون خیلی بیشتر از ضررها میشه.

هر تریدر فارکس یا باینری آپشن با تمرین و تلاش و مطالعه به تجربیاتی می رسد که یک دنیا ارزش دارد. سعی کنید در هنگام خبر ترید نکنید و یا در زمان هایی که حجم معاملات بسیار پایین است. من به شما نمی گم که حتما از این استراتژی باینری آپشن استفاده کنید ولی پیشنهاد میدم تست کنید و یه سیستم معاملاتی اختصاصی برای خودتون بسازید و با آرامش ترید کنید.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی در مسیر یادگیری مهارت های حرفه ای، پیشرفت شغلی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار با بهره مندی از دانش و تجربه اساتید متخصص و دارا بودن کادری مجرب در کنار فراهم آوردن محیطی پویا با امکانات روز آموزشی، با افتخار در کنار شما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم نقش و سهمی موثر در آینده، جایگاه شغلی و اجتماعی شما مردم کشور عزیزمان ایران داشته باشیم و رسالت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نماییم.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان ثبت نام