آموزش استراتژی دابل stochastic در فارکس و باینری آپشن

stochastic
فارکس

آموزش استراتژی دابل stochastic در فارکس و باینری آپشن

سلام به دوستان و خوانندگان در این مطلب یه استراتژی جدید را معرفی میکنم. ابتدا این رو بگم که این استراتژی برای فارکس ایجاد شده بود. و چون تنها یک اندیکاتور استفاده میشه از استراتژی های ساده به حساب میاد. اما تریدرهای باتجربه باینری آپشن میدونن که stochastic در این بازار خیلی محبوبه و معمولا سیگنال های خوبی ازش گرفته میشه.

این استراتژی با دو اسیلاتور stochastic کار می کنه. تنظیمات این دو یکسان نیستند. برای اولی تنظیمات به این صورته:(21,9,9)  و برای دومی: (9,3,3) . همینطور که خودتون میدونین سطوح مهم برای stochastic، 20 و 80 هست. بالای 80 اشباع خرید و پایین 20 اشباع فروش را نشون میده. این دو را به نمودار اضاف کنید تا ادامه بدیم.

وقتی که (21,9,9) کراس اور کرد، نشون از آغاز رونده. حالا با این نشونه میریم سراغ (9,3,3).

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی مجری رسمی برگزاری دوره های آموزشی فارکس (بازارهای مالی بین المللی) به صورت حضوری و آنلاین. ارائه ی گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قابل ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

به نظرم از همین ابتدا با مثال توضیح بدم بهتره. این تصویر بالا نمودار روزانه یورو به دلار.  تصویر بالا را ببینید. نوشته سبز رنگ کلمه “start” وقتیه که (21,9,9) کراس کرده. خوب حالا ما برای باز کردن put باید منتظر باشیم تا (9,3,3) کراس کنه. خوب همینطور که میبینین از جایی که (21,9,9) کراس به سمت پایین کرده تا جایی که کراس کرده به سمت بالا، (9,3,3) چهار مرتبه کراس کرده به طرف پایین. توجه کنین که اولی به نظر می رسد قبل از کراس(21,9,9) صورت گرفته پس این به حساب نمی آید.

stochastic

سیگنال call :

هنگامی که (21,9,9) در زیر 20 (اشباع فروش) به سمت بالا کراس کرد، نشان از شروع روند جدیده. از این جا به بعد هر موقع که stochastic(9,3,3) به سمت بالا کراس کرد یک سیگنال برای وروده. توجه شود که نیازی نیست که (9,3,3) در اشباع فروش باشه.

سیگنال put:

هنگامی که (21,9,9) در بالای 80 (اشباع خرید) به سمت پایین کراس کرد، نشان از شروع روند دارد. از اینجا به بعد هر موقع که stochastic(9,3,3)  به سمت پایین کراس کرد یک سیگنال برای وروده. توجه شود که نیازی نیست که (9,3,3) در اشباع خرید یعنی بالای 80 باشه.

ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺸﺎوره ﺗﺨﺼﺼﯽ راﯾﮕﺎن ﺑﻤﻨﻈﻮر ﺷﺮﮐﺖ در دوره ي ﻓﺎرﮐﺲ (ﺑﺎزارﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ) ﻫﻤﯿﻦ اﻻن با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

سعی کردم کامل توضیح بدم. یه نکته ای را هم دقت کنین. همونطور که بالاتر نوشتم نویسنده این استراتژی، اون رو برای فارکس ارائه داده و البته برای تایم فریم روزانه پیشنهاد کرده. اگه می خواین در باینری ازش استفاده کنین می تونین زمان اکسپایر را پایان هفته بگذارین. ولی اگه می خواین برای تایم فریم های کوچیک به کار ببرینش، بیشتر تمرین کنید.

stochastic

این که از اسیلاتور stochastic در این استراتژی استفاده شده، یه نقطه قوته و خیلی می تونه در تشخیص روند و بالا و پایین مارکت کمک کنه. اما به هر حال یه سری سیگنال اشتباه حتما میده که شکی هم در اون نیست.

استفاده از دو stochastic باعث می شه که تشخیص بهتر بشه. Stochastic با تنظیمات بزرگتر روند غالب را نشون میده. و تنظیمات کوچکتر ورود را مشخص می کنه. برای افرادی که زمان اکسپایر طولانی تر رو می پسندند و تایم فریم چارتشون ساعتیه، میتونه استراتژی خوبی باشه و بهشون جواب بده.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی در مسیر یادگیری مهارت های حرفه ای، پیشرفت شغلی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار با بهره مندی از دانش و تجربه اساتید متخصص و دارا بودن کادری مجرب در کنار فراهم آوردن محیطی پویا با امکانات روز آموزشی، با افتخار در کنار شما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم نقش و سهمی موثر در آینده، جایگاه شغلی و اجتماعی شما مردم کشور عزیزمان ایران داشته باشیم و رسالت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نماییم.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان ثبت نام