پر فروش ترین محصولات در اینستاگرام سال 2021

اینستاگرام
دیجیتال مارکتینگ

پر فروش ترین محصولات در اینستاگرام سال 2021

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام رو میخواهیم امروز به شما عزیزان معرفی کنیم. ولی چرا اینستاگرام؟

دنیای ما روز به روز به سمت دیجیتالی پیش می رود، به طبع در طول زمان فروشگاه های اینترنتی نیز جای سوپر مارکت ها و فروشگاه های سنتی را خواهند گرفت.

شبکه های اجتماعی یکی از قوی ترین محرک ها برای هر کسب و کاری هستند. و یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای فروش محصولات اینستاگرام می باشد. کم نیستند کسانی با فروش محصولات خود از طریق اینستاگرام به ثروت های غیر قابل باوری دست یافته اند.

قبل از این که بررسی کنیم که کدام اجناس فروش بیشتری در اینستاگرام دارند. بیایید نگاهی آماری به اینستاگرام بیندازیم. تا دریابیم که چرا اینستاگرام جزء بهترین بستر ها برای فروش اینترنتی می باشد؟

آمارهایی از نقش اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی

  • اپلیکیشن محبوب اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد.
  •  روزانه ۵۰۰ میلیون نفر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کنند. که یک سوم این آمار پیج های کسب و کار هستند،
  • ماهانه ۱۳۰ میلیون خرید اینترنتی ثبت شده از اینستاگرام انجام می شود.
  • ۱۱ درصد کاربران اینستاگرام عادت به انجام خرید از پیج های اینستاگرام دارند.
  • ۷۱ درصد از کسب و کارهای امریکایی  از اینستاگرام برای رشد تجارت خود استفاده می‌کنند.
  • ۷۰ درصد هشتگ های اینستاگرام مربوط به برندها و پیج های کسب و کار اینستاگرامی می باشد.
  • ۸۳ درصد کاربران اعلام کرده اند برای پیدا کردن محصولات مورد نظرشان و تصمیم گیری در مورد خریدن یا نخریدن آن محصول از اینستاگرام استفاده می کنند.
  • برند های کسب و کار در اینستاگرام  ۴ برابر فیسبوک با کاربران خود تعامل دارند.
  • ۵۰ درصد کاربران اینستاگرام حداقل یک برند کسب و کار را دنبال می کنند.
  • پیش بینی می شود ترندهای برتر اینستاگرام در دو سال آینده رشد دو برابری داشته باشند.

اینستاگرام با ارائه قابلیت ‌هایی مانند تگ‌های خرید، فاصله بین فروشنده و مشتری را تا حد ممکن کاهش داده است. حالا مشتریان شما می‌توانند تمام مراحل خرید را در اینستاگرام انجام دهند.

آن ها ابتدا در اینستاگرام به دنبال محصول مورد نظر خود می گردند. سپس ویژگی‌های مختلف آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند. و سپس به مقایسه می پردازند. و در آخر درباره خرید آن تصمیم می‌گیرند.

بازاریاب‌های کسب و کار می‌توانند در تمام این مراحل تاثیرگذار باشند. و مخاطبان زیادی را جذب کنند.

بازار یابی اینترنتی امروزه از حالت فرصت و انتخاب خارج شده است. و یک ضرورت مهم برای هر کسب و کاری می باشد.

طبق تحقیقات تا سال ۲۰۳۰ یعنی در ده سال آینده، ۹۰ درصد خرید ها از طریق اینترنت انجام خواهد گرفت.

اینستاگرام

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام

با مطالب گفته شده دریافتیم که اینستاگرام یکی ار بهترین بستر ها برای شروع و رشد کسب و کار اینترنتی می باشد. حال می خواهیم نگاهی به پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام بیندازیم.

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

جامعه جهانی با سرعت غیر قابل باوری به سمت مدگرایی حرکت می کند. و این امر باعث می شود لباس به یکی از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام تبدیل گردد.

هشتگ fashion# که به تنهایی بیش ۸۳۰ میلیون پست در اینستاگرام دارد می تواند اثباتی بر این امر باشد.

چه چیزهایی  در اینستاگرام بفروشیم

لباس و پوشاک از جمله اجناسی می باشد که ظاهر و رنگ در فروش آن ها تاثیر بسزایی دارد.

اینستاگرام بستری را فراهم کرده است که کاربران بدون دردسر و فقط با مشاهده تصاویر و عکس های محصولات می توانند انواع و اقسام مدل های مختلف لباس ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

بانوان بخش قابل توجهی از کاربران اینستاگرام را تشکیل می دهند. و این امر که بانوان بیشتر از مردان به خرید لباس می پردازند بر کسی پوشیده نیست.

شما با هدف قرار دادن قشر بانوان می توانید درصد فروش بالایی را در اینستاگرام تجربه کنید.

پتانسیل فروش لباس با استفاده از رسانه اجتماعی اینستاگرام به اندازه ای بالا می باشد که حتی خواننده معروف آمریکایی Justin Bieber (جاستین بیبر) برند drew house، را برای فروش لباس در اینستاگرام راه اندازی کرد.

اما لازم نیست شما حتما یک فرد مشهور باشید تا بتوانید در فروس لباس با اینستاگرام موفق گردید. نمونه های بسیاری از برندهای فروش لباس در اینستاگرام وجود دارند. که به صورت ناشناخته کار خود را شروع کرده و بسیار معروف شده اند.

اگر قصد فروش لباس در اینستاگرام را دارید بهتر است تمرکز خود را بر فروش یک یا چند محصول خاص قرار دهید.

برای مثال می توانید کار خود را با فروش لباس های مجلسی زنانه، شال و روسری، لباس ورزشی، لباس خواب و راحتی و… شروع کنید.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی مجری رسمی برگزاری دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ (راه اندازی کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و اینستاگرام مارکتینگ) به صورت حضوری و آنلاین ارائه ی گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قابل ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

فروش کیف و کفش در اینستاگرام

اگر کاربر اینستاگرام باشید حتما بهترین پیج های فروش کیف و کفش در اینستاگرام را مشاهده کرده اید.

کیف و کفش از پروفروش ترین محصولات در اینستاگرام در سرتاسر جهان می باشد، زیرا شما می توانید با قرار دادن تصاویر در اینستاگرام به راحتی طرح، رنگ، مدل و حتی کیفیت کیف و کفش خود را در معرض نمایش قرار دهید. و در کپشن پست ها، اطلاعاتی مانند سایز و قیمت کیف و کفش های خود را به کاربران ارائه دهید.

کیف و کفش از مهم ترین ملزومات شیک پوشی خانم ها و آقایان است. و اکثر مردم به ویژه قشر بانوان هزینه های بالایی برای خرید کیف و کفش انجام می دهند.

اگر قصد فروش کیف و کفش در اینستاگرام را دارید بهتر است به صورت هدفمند عمل کنید. و اول قشر هدف خود را انتخاب کنید.

برای مثال بهتر است فروش کیف کفش زنانه و مردانه در یک پیج انجام نگیرد. حتی می توانید اختصاصی تر نیز عمل کنید. و در پیج خود فقط یک مدل از محصولات را به فروش برسانید.

اینستاگرام

لوازم آرایشی از محصولات پرفروش در اینستاگرام

بانوان گرایش های زیادی به زیباتر دیده شدن دارند. و تمایل دارند با چهره زیبا و دلربایی در انظار عموم ظاهر شوند. این دسته از خانم ها با استفاده از انواع لوازم آرایشی به زیباتر شدن خود کمک می کنند.

محصولات زیبایی حس اعتماد به نفس را در افراد بالا می برد. و موجب می شود که آن ها در تمام مدت حضور در اجتماع احساس زیبایی و جذاب بودن داشته باشند.

پس تعجب آور نیست که لوازم آرایشی جزء پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام باشند. با وجود ۳۰۰ میلیون پست برای هشتگ makeup# اهمیت این حوزه مشخص می گردد.

شما با ساخت ویدئو هایی آموزشی از نحوه آرایش کردن یا معرفی انواع لوازم آرایشی و برندهای معتبر این حوزه مانند Clinique و MAC می توانید به سرعت بازدید کننده های بسیاری را جذب کنید.

محصولاتی مانند کرم مرطوب کننده، مدادهای سایه و خط چشم، رژ لب، ریمل، کرم پودر و انواع ابزار های آرایشی مانند براش ها جزء پرفروش ترین لوازم آرایشی در اینستاگرام می باشند.

فروش لوازم دکوری و فانتزی خانه در اینستاگرام

لوازم دکوری و فانتزی منزل از عناصر ضروری هر دکوراسیونی هستند. در حقیقت بدون وجود آن ها خانه هیچ وقت به حالت زیبا و متعادلی نمی رسد.

لوازم دکوری درست مانند ادویه های غذا هستند. وقتی از آن ها استفاده شود متوجه زیباتر شدن منزل خواهیم شد.

اما لوازم دکوری و فانتزی با موضوعات و طرح های بسیار گوناگون و مختلفی تولید می شوند. و پیدا کردن برخی مدل های خاص در بازار می تواند به کاری سخت و طاقت فرسا تبدیل شود.

همین قضیه باعث علاقه بسیار مردم به پیج های اینستاگرامی که به فروش لوازم دکوری خانه می پردازند شده است.

با توجه با این که کاربران در خرید لوازم دکوری و فانتزی به زیبایی آن محصول بیشتر از هر چیز دیگری توجه می کنند.

شما با قرار دادن تصاویر با کیفیت و زیبا از اجناس خود می توانید آن ها را به یکی از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام تبدیل کنید.

اینستاگرام

فروش ساعت مچی در اینستاگرام

ساعت مچی تاثیر زیادی در داشتن ظاهری شیک و زیبا دارد. با انتخاب متناسب ساعت مچی، می توانید توجه اطراف را به خود جلب کنید.

این وسیله یکی از مهم‌ترین وسایلی است که نمایانگر پرستیژ افراد است. تا حدی که قیمت، برند و طرح ساعت سیاستمدار پرقدرتی مانند پوتین (رییس جمهور روسیه) تا مدت‌ها سوژه اهالی رسانه می‌شود.

هشتگ watch# با بیش از ۲۵ میلیون پست و هشتگ watches# با بیش از ۴ میلیون پست نشان محبوبیت ساعت مچی در بین کاربران اینستاگرام و البته پیج های ساعت جزو  پرفروش ترین پیج های اینستاگرام هم هستند.

ساعت مچی محصولی است که تمام افراد از جمله نوجوانان، جوانان، آقایان و بانوان که قشر‌ اصلی کاربران اینستاگرام را تشکیل می دهند از آن استقبال می کنند.

پس وقتی می شنوید ساعت مچی یکی از پرفروش ترین محصولات اینستاگرام است تعجب نکنید.

خرید و فروش حیوانات خانگی در اینستاگرام

بعضی انسان ها برای سرگرم شدن و همچنین فرار از تنهایی یا به خاطر علاقه خاصی که به حیوانات دارند، حیواناتی مانند سگ و گربه که جزء رایج ترین حیوانات اهلی و خانگی محسوب می شوند. را در خانه خود نگهداری می کنند.

امروزه حیوانات خانگی جزء پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام قرار می گیرند.

اکثر پیج های فروش حیوانات خانگی واسطه ای بین خریدار و فروشنده اصلی هستند. که با تهیه تصاویر و ویدئوهای جذاب، بامزه و دلنشین از حیوانات خانگی، کاربران را به خرید حیوانات خانگی ترغیب می کنند.

پرفروش ترین حیوانات سگ ها، گربه ها، جوجه رنگی، انواع پرندگان و جدیدا حیواناتی مانند روباه صحرایی، جوجه تیغی و حتی راسو را شامل می شود.

ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺸﺎوره ﺗﺨﺼﺼﯽ راﯾﮕﺎن ﺑﻤﻨﻈﻮر ﺷﺮﮐﺖ در دوره ي راه اﻧﺪازي ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ، ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﺎﯾﺖ، ﺳﺌﻮ (ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎزي ﻣﻮﺗﻮرﻫﺎي ﺟﺴﺘﺠﻮ) و اﯾﻨﺴﺘﺎﮔﺮام ﻣﺎرﮐﺘﯿﻨﮓ ﻫﻤﯿﻦ اﻻن با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

لوازم جانبی گوشی از کالاهای پرفروش در اینستاگرام

برخی از لوازم های جانبی گوشی مانند کاور، هندزفری، آویز و … هستند که برای خرید نیاز به حضور در فروشگاه ها وجود ندارد.

خاص بودن آنها اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل است که طرفداران این نوع محصولات سعی در پیدا کردن وسیله مورد نیاز خود از طریق خرید آنلاین هستند.

طبق آمارهای گرفته شده دو نوع محصول در این زمینه که در اینستاگرام فروش ویژه ای داشته اند قاب های گوشی تزیینی و هندزفری می باشند.

در مورد قاب گوشی ها می توان اشاره کرد که افراد مختلفی به ویژه دختران در صدد پیدا کردن طرح های جدید و متفاوت هستند.

با گرفتن تصاویر باکیفیت و جذاب بهترین بستر برای به نمایش گذاشتن آنها می باشد.

علاوه بر قاب یا کاورها، هندزفری و کیف های مختلف آن ایده های خوبی برای فروش در اینستاگرام می باشند. هندزفری های بی سیم از جمله وسایل پرفروش در این شبکه اجتماعی می باشد.

البته باید توجه داشت که محصولات باید از تنوع و زیبایی های لازم برخوردار باشند. تا بتوانند نظر مخاطبان شما را جلب کنند.

اینستاگرام

فروش دست سازه های هنری

شاید فکر کنید که این دسته از محصولات می توانند در قسمت محصولات دکوراتیو و خانگی قرار بگیرند. اما از آن جایی که این دو دسته متفاوت هستند تصمیم گرفتیم که آنها را جدا از هم در نظر بگیریم.

خوشبختانه امروزه این بستر برای افراد هنرمند فراهم شده که بتوانند دسته سازه های هنری خود را با به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام به فروش برسانند.

به این دلیل که می توان دسته سازه ها را در منازل شخصی هم تولید کرد مزیت خوبی به شمار می رود.

اگر توجه کرده باشید پیچ هایی را دیده اید که با درست کردن وسایل تزئینی یا سنتی هر شهر می توانند درآمد قابل قبولی را بدست آورند.

یا به طور مثال درست کردن شمع های عطردار و زیبا در قالب های مختلف نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جذب کرده است. این شمع ها به گونه ای هستند که طرح آنها در هیچ مغازه یا برند خاص دیده نمی شود. زیرا برگرفته از خلاقیت ها و هنری های شخصی یک فرد است.

اگر این محصولات را با کیفیت های بالا عرضه کنید می توانید نظر مشتریان و مخاطبان خود را بدست آورید. بدین صورت می توانید به یک آنلاین شاپ بزرگ و پرفروش تبدیل شوید.

بنابراین خلاقیت و کیفیت لازمه موفق شدن در این کار می باشد.

پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال ۲۰۲۰

اگر بخواهیم محصولات پرفروش سال ۲۰۲۰ را نیز بیان نماییم باید بگوییم که در سال گذشته محصولاتی مانند کتاب، دوره های آموزشی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم سرگرمی، زیورآلات و لوازم جانبی موبایل بسیار پر طرفدار بوده اند.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی در مسیر یادگیری مهارت های حرفه ای، پیشرفت شغلی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار با بهره مندی از دانش و تجربه اساتید متخصص و دارا بودن کادری مجرب در کنار فراهم آوردن محیطی پویا با امکانات روز آموزشی، با افتخار در کنار شما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم نقش و سهمی موثر در آینده، جایگاه شغلی و اجتماعی شما مردم کشور عزیزمان ایران داشته باشیم و رسالت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نماییم.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان ثبت نام