معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را بشناسید

صرافی های ارز دیجیتال
ارزهای دیجیتال

معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را بشناسید

با افزایش روزافزون سودهای حاصل از ارزهای دیجیتال افراد زیادی مشتاق به زدن سایت صرافی‌ ارز دیجیتال شده‌اند، به‌گونه‌ای که روزانه شاهد صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نوپا زیادی هستیم. اما همین افزایش تعداد سایت‌های آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال و صرافی‌های مختلف ما را سردرگم می‌کند که به‌راستی به کدام‌یک از این صرافی‌ها می‌توانیم اعتماد کنیم؟ کدام‌یک از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی خوب هستند؟ کدام‌یک برای معامله کردن مفید است؟ آیا همه این صرافی‌های آنلاین قابل‌اعتماد هستند و کلاهبرداری نبوده و پول ما از بین نمی‌رود؟ به کدام‌یک از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی می‌توان اعتماد کرد و در آن ترید انجام داد؟ و… همگی سؤالاتی هستند که هنگام انتخاب یک صرافی معتبر ایرانی از ذهن ما عبور می‌کند.

ما در این مقاله قصد داریم که به بررسی صرافی های ارزدیجیتال ایرانی معتبر و ویژگی‌هایی که لازم است برای انتخاب صرافی مناسب بدانیم، بپردازیم؛ بنابراین اگر شما نیز در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید و یا قصد ورود به این حوزه را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال و صرافی‌ها آشنا شوید.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

بگذارید ابتدا ببینیم یک صرافی ارز دیجیتال چیست و چه‌کار می‌کند؟ صرافی‌های ارز دیجیتال درست مثل صرافی‌های فیزیکی ارز وظیفه تبادل واحدهای مختلف ارزی را برعهده دارند. تفاوت در این‌جا این است که در صرافی ارز دیجیتال به جای دلار و یورو و درهم، بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها را معامله می‌کنید.

صرافی‌های ارز دیجیتال معمولاً خود کیف پول یا والت برای رمزارز ارائه می‌کنند تا بتوانید رمزارزهای خود را در صرافی نگه دارید. امکان انتقال رمزارز به کیف پول دلخواه شما نیز البته پس از کسر کارمزد انتقال وجود دارد.

صرافی ارز دیجیتال معمولاً امکان ترید (Trade) یا معامله را نیز فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توانید بسته به عوامل مختلف با ترید رمزارزهای مختلف درآمد داشته باشید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی ایرانی بهتر است یا صرافی خارجی؟

انتخاب بین صرافی ایرانی و خارجی به خودتان باز می‌گردد. صرافی‌های ایرانی مزایایی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زبان فارسی: اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید این مورد می‌تواند تعیین کننده باشد.
  • پشتیبانی از ریال: در صرافی‌های ایرانی می‌توانید مستقیماً با کارت‌های عضو شتاب و از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی ریال واریز کرده و رمزارز مورد نظرتان را خریداری کنید. این درحالیست که برای استفاده از صرافی‌های خارجی به دلیل نبود دسترسی به بانک‌های خارجی و سیستم‌های پرداختی مثل پی‌پال یا وب‌مانی به دلیل تحریم‌ها دردسرهای فراوانی خواهید داشت.
  • کارمزد کمتر: اگر قصد استفاده از کیف پول داخلی صرافی ایرانی را داشته باشید نیازی به پرداخت هزینه نسبتاً بالای کارمزد شبکه نخواهید داشت.
  • امکان پیگیری و شکایت: با این‌که هیچ تضمینی برای گرفتن نتیجه نیست اما حداقل امکان شکایت از صرافی در صورت تخلف یا از دست دادن مالتان وجود دارد.
  • استفاده آسان‌تر: برای استفاده از صرافی‌های خارجی به خاطر تحریم‌ها نیاز به تغییر آی‌پی خواهید داشت. به این ترتیب در صورت این‌که مراقب نباشید امکان مسدود شدن حساب شما وجود دارد.

صرافی‌های خارجی اما سابقه بیشتری دارند، از رمزارزهای بیشتری پشتیبانی کرده و حداقل نگرانی بابت دردسرهای احتمالی قوانین جدید نخواهید داشت. در نهایت انتخاب با خود شماست. بسیاری از کاربران از صرافی ایرانی به عنوان واسطه‌ای برای تبدیل ریال به رمزارزهای با کارمزد کم (مثل ریپل و ترون) و سپس انتقال به صرافی‌های خارجی استفاده می‌کنند.

صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

همان‌طور که می‌دانید بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی باید یکسری ویژگی‌ها را در کنار هم داشته باشند که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد و معاملات خود را در آن انجام داد. در زیر به این ویژگی‌های اصلی اشاره می‌کنیم و سپس به بررسی و مقایسه بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی می‌پردازیم.

ویژگی‌ های یک صرافی خوب

  1. میزان کارمزد
  2. حجم معاملات بالا
  3. امنیت قابل‌قبول
  4. رابط کاربری ساده
  5. مبلغ واریز و برداشت رمزارز

۱.صرافی تبدیل

صرافی تبدیل یکی دیگر از صرافی‌های آنلاین ایرانی است و جز جدیدترین صرافی‌هاست. این صرافی که در بستری امن با پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران است مانند یک آکادمی عمل می‌کند به گونه‌ای که با وارد شدن به سایت این صرافی حتی اگر فردی کاملاً مبتدی باشید دچار سردرگمی نمی‌شوید و به‌راحتی با آموزش‌های گام به گام قرار داده شده در سایت می‌توانید تمامی مراحل از قبیل ثبت‌نام در سایت، ایجاد کیف پول، انتقال و برداشت و… را به‌راحتی انجام دهید.

ویژگی‌های مهم صرافی تبدیل

  • فراهم ساختن محیطی کاملاً حرفه‌ای با امکان دسترسی به بازارهای جهانی
  • واریز مبلغی مشخص به‌حساب شما به‌ازای دعوت هریک از دوستان
  • پشتیبانی حرفه‌ای با پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • امکان دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای در سایت
  • پشتیبانی کیف پول تبدیل از تمامی ارزهای دیجیتال
  • فراهم‌کردن شرایط نقل‌وانتقال با صرافی بایننس بدون پرداخت هزینه اضافی
  • خرید و فروش آنی و در لحظه تمام ارزهای دیجیتال
  • مجهز بودن به ابزارهای حرفه‌ای مدیریت ریسک مانند استاپ لاس
  • ارائه تحلیل های حرفه ای به کاربران

مراحل احراز هویت:

  1. پرکردن فرم اطلاعات شخصی
  2. واردکردن اطلاعات بانکی (شماره کارت و شماره شبا فرد ثبت‌نام‌کننده) توجه کنید که در این مرحله فقط باید شماره کارت و شماره شبا همان فردی که کد ملی‌اش در فرم اطلاعات شخصی وارد شده است باشد.
  3. گرفتن عکس با بیانیه تأیید هویت و کارت ملی
  4. منتظر ماندن برای تماس کارشناسان برای تأیید نهایی
  5. اطلاع‌رسانی تأیید نهایی از طریق ایمیل

کارمزد معاملات

در این صرافی کارمزد به‌صورت درصدی از کل مبلغ معامله است و از ارزی که دریافت می‌کنید کسر می‌شود. به عنوان مثال اگر شما به‌عنوان خریدار یک ارز دیجیتال باشید، کارمزد شما از ارزی که دریافت می‌کنید کسر می‌شود. همچنین اگر شما فروشنده یک ارز دیجیتال باشید کارمزد شما از تومانی که دریافت می‌نمایید کسر خواهد شد.

کارمزدهایی که یک سر آن‌ها ریال باشد در این صرافی برحسب میزان حجم معاملات ۶۰ روز گذشته کاربر به‌صورت پله‌ای محاسبه می‌شود که میزان آن معمولاً در بازه ۰.۴۰% تا ۰.۱۵% است.

در خصوص کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال در بازارهای غیر ریالی که دو طرف معامله ارز دیجیتال بوده و تومان دریافت یا پرداخت نمی‌شود مبلغ ثابت ۰.۲% است.

۲. صرافی اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج صرافی ارزهای دیجیتال در ایران بوده که از سال ۱۳۹۶ توسط شرکت آماتیس فعالیت خود را در حوزه خدمات رسانی ارزهای دیجیتال شروع کرد.

صرافی اوکی اکسچنج از برترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران به‌شمار می‌رود؛ چرا که همواره با افزایش سطح کیفی خدمات، سعی در ارائه یک بستر معاملاتی پیشرو، امن و مطمئن برای کاربران خود دارد. در ادامه قصد داریم به ویژگی‌ها، مزایا و معایب و نحوه کلی احراز هویت آن بپردازیم.

ویژگی های صرافی اوکی اکسچنج

  1. پشتیبانی از ۱۵ ارز دیجیتال محبوب مانند: بیت کوین، اتریوم، ریپل، دوج کوین و غیره.
  2. کارمزد بسیار مناسب نسبت به سایر رقبا (میزان کارمزد این صرافی ۰.۲% است).
  3. امکان انواع مبادله رمزارز به رمزارز، رمز ارز به ریال و ریال به رمز ارز.
  4. پشتیبانی و پاسخگویی به صورت تلفنی و تیکت.
  5. پاسخگویی و پشتیبانی تلفنی فقط در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر.
  6. پاسخگویی تیکت به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته.
  7. ارائه خدمات به بیش از ۴۰۰ هزار کاربر.
  8. فراهم کردن امکان معامله همتا به همتا و بدون واسطه (P2P) برای کاربران.
  9. در بستر تبادل بی واسطه، این صرافی فقط از کوین‌های بیت‌کوین، دوج کوین، تتر، لایت‌کوین، ریپل و اتریوم پشتیبانی می‌کند.
  10. واریز ریالی از حساب صرافی به حساب بانکی کاربران بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت با توجه به روزهای کاری زمان می‌برد.
  11. حداقل میزان قابل فروش ارز دیجیتال در این صرافی حدود ۱۰ دلار (به ریال) است.
  12. سقف واریز ریالی در این صرافی برای تمامی کاربران ۱۵ میلیون تومان در روز است.
  13. دارای دو سامانه مجزای اوکی اکسچنج و اوکی اکسچنج تریدر.

مزایای صرافی اوکی اکسچنج

  1. فراهم کردن شرایط پرداخت از تمامی کارت های شتاب به حساب صرافی
  2. در صورت دعوت دوستانتان و عضویت آن ها در این صرافی، ۲۵ درصد از معاملات آن ها به شما کمیسیون پرداخت می شود.
  3. امنیت بالا و داشتن منابع ذخیره سرد به منظور نگهداری از دارایی کاربران به صورت آفلاین
  4. دارای اپلیکیشن موبایل در دو نسخه اندروید و آی یو اس
  5. سرعت بالای انجام معاملات
  6. ارائه کیف پول گرم برای هر یک از ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در سایت
  7. امکان برداشت در لحظه (برداشت آنی) و سریع رمز ارز از کیف پول
  8. رابط کاربری نسبتاً آسان و خوب
  9. دارای وبلاگ برای مقالات آموزشی در حوزه ارزهای دیجیتال

معایب صرافی اوکی اکسچنج

  1. دارای محدودیت ترید برای کاربران به دلیل جفت ارزهای اندک در این صرافی
  2. پشتیبانی نکردن از روش‌های معاملاتی مختلف مانند معاملات مارجین و فیوچرز
  3. ارائه نکردن روش‌های ثبت سفارش مختلف نظیر استاپ لاس و استاپ لیمیت
  4. حجم معاملات و نقدینگی کم نسبت به صرافی‌های جهانی فعال در این حوزه

صرافی های ارز دیجیتال

راهنمای احراز هویت در صرافی اوکی اکسچنج

در صرافی اوکی اکسچنج نیز مانند تمامی صرافی‌های معتبر ایرانی و خارجی به منظور مبارزه با سواستفاده‌های مالی ، پولشویی و کلاهبرداری‌های اینترنتی، هر کاربر لازم است که برای انجام معاملات اعم از واریز و برداشت، از طریق اطلاعات هویتی و بانکی خود اقدام به تایید هویت نمایند. مراحل احراز هویت در این صرافی به شرح زیر است:

  • وارد کردن اطلاعاتی شخصی مانند نام، نام خانوادگی، نام‌پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، جنسیت، تاریخ تولد، شماره موبایل و تلفن ثابت، اطلاعات کارت بانکی؛ (توجه کنید که اطلاعات شخصی هر فرد باید مطابق و هماهنگ با مدارک شناسایی هر فرد باشد).
  • اطلاعات شخصی وارد شده هرفرد پس از استعلام از سازمان ثبت احوال و به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.
  • در صورت تایید مراحل مربوط به اطلاعات شخصی، شماره همراه و اطلاعات بانکی و نبود هیچ مشکل و اختلال، تایید هویت پس از ۲۴ ساعت توسط کارشناسان این صرافی انجام خواهد شد.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی مجری رسمی برگزاری دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال (بازارهای مالی بین المللی) به صورت حضوری و آنلاین. ارائه ی گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قابل ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

۳- صرافی نوبیتکس

نوبیتکس با اختلاف محبوب‌ترین و مشهورترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی محسوب می‌شود. این صرافی خودش را اولین بستر دانش‌بنیان تبادل رمزارزها می‌داند که تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری را داراست. این صرافی یکی از بهترین رابط‌های کاربری را هم در نسخه دسکتاپ و موبایل دارد. یکی از معایب بزرگ نوبیتکس این است که هفته‌هاست به دلیل شلوغی، امکان بررسی احراز هویت شما برای ارتقا به سطح دوم وجود ندارد. به این ترتیب روزانه تنها می‌توانید ۵۰۰ هزار تومان واریز ریالی داشته باشید.

  • تنوع رمزارز: نوبیتکس تقریباً اکثر رمزارزهای محبوب را پشتیبانی می‌کند. بیت‌کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، ریپل، ترون، بایننس کوین و دش مهم‌ترین ارزها از مجموع ۲۰ رمزارز پشتیبانی شده هستند. با این‌حال اگر به فکر ترید با شت‌کوین‌ها و رمزارزهای تازه هستید نوبیتکس نمی‌تواند جوابگوی نیازهای شما باشد.
  • کارمزد معاملات: کارمزد معاملات در نوبیتکس ۰.۳۵ درصد برای مبالغ کمتر از ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است. اما اگر حجم معاملات شما در ماه بیشتر باشد این مقدار تا ۰.۲ درصد هم کاهش خواهد یافت.
  • رابط کاربری و اپلیکیشن: نوبیتکس رابط کاربری خوب و کاربردی برای نسخه وب داشته و همچنین اپلیکیشن اندرویدی آن نیز کاراست.

صرافی های ارز دیجیتال

۴- صرافی والکس

دومین صرافی برتر و معتبر در ایران صرافی والکس است که حاصل کار تیمی دانشجویان دانشگاه تهران و شریف است. قدمت این سایت از سایت کریپتولند کمتر است، اما با این حال مدعی است که چیزی حدود ۸۶ هزار کاربر در آن مشغول ترید کردن ارزهای دیجیتال هستند.

مزایا و معایب والکس

مزایا:

    • اقدام برای توسعه و ساخت اپلیکیشن موبایل والکس
    • محیطی امن برای انجام معاملات و حفظ دارایی مشتری
    • پشتیبانی قوی و پاسخگویی به‌موقع
  • طرح ویژه با کارمزد پایین‌تر در صرافی والکس
  • داشتن جدول ویژه افراد شاغل برای تماس تلفنی احراز هویت در روزهای تعطیل و غیررسمی
  • امکان اردر گذاشتن خارج از قیمت لحظه‌ای و عدم اتلاف وقت (به عنوان مثال شما می‌توانید بیت‌کوین خود را که ۲۳ هزار دلار قیمت دارد به میزان ۲۴ هزار دلار یا ۲۲ هزار دلار قیمت‌گذاری کنید و به‌محض پیدا شدن خریدار با قیمت موردنظر شما، اردر شما بسته می‌شود.)

معایب:

  • کارمزد بالا بین ۰.۲ تا ۰.۴ درصد
  • قابلیت معامله تنها ۶ ارز دیجیتال برتر و عدم قابلیت معامله تمامی ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی فقط به‌صورت آنلاین و عدم پشتیبانی تلفنی
  • معاملات شما را در ۳ ماه گذشته در نظر می‌گیرد.

نحوه احراز هویت والکس

احراز هویت این صرافی نیز به‌صورت دومرحله‌ای است، اما مانند کریپتولند نیازی به فیلم سلفی با مدارک نیست و تنها کافی است که با در دست‌داشتن مدارک هویتی و ضمانت‌نامه کتبی از خود سلفی بگیرید تا حساب کاربری شما تأیید شود.

در مرحله بعد با تعیین یک وقت قبلی با شماره ثابتی که در اختیارشان قرار داده‌اید با شما تماس خواهند گرفت تا احراز هویت شما تأیید شود. همچنین در صورت اینکه فردی شاغل باشید می‌توانید از جدول زمانی ویژه شاغلین برای روزهای تعطیل و غیررسمی استفاده کنید تا در روز موردنظر با شما تماس گرفته شود.

نحوه اختصاص میزان کارمزد

والکس معاملات شما را در ۳ ماه گذشته در نظر می‌گیرد و میزان کارمزد این صرافی از حداقل ۰.۲% تا حداکثر ۰.۴% است.

یعنی شما هر معامله‌ای که کرده باشید جمع شده و با توجه به میزان آن در بازه زمانی ۳ ماهه محاسبه می‌شود که در کدام سطح کارمزد (برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیوم یا اورانیوم) قرار می‌گیرد. میزان کارمزد هریک از این طرح‌ها به ترتیب ۰.۴۰، ۰.۳۵، ۰.۳۰، ۰.۲۵ و ۰.۲۰ درصد است.

بنابراین اگر یک فرد به طور متوسط معامله کند می‌تواند به‌راحتی در سطح طلایی یا پلاتینیوم قرار گیرد.

طرح ویژه با کارمزد پایین‌تر در صرافی والکس

  1. کارمزد معاملات جفت ارز به‌صورت ثابت ۰.۲%: اگر شما در بازار USDT یا همان دلار دیجیتال معامله کنید، این مبلغ را باید به‌عنوان کارمزد پرداخت کنید.
  2. اگر شخصی شما را به صرافی والکس دعوت کند شما دو پله سطح برنزی و سطح نقره‌ای را رد می‌کنید و مستقیماً در سطح طلایی قرار می‌گیرید. با قرارگرفتن در سطح طلایی در واقع دو پله تخفیف گرفته‌اید و کارمزد شما از سطح طلایی محاسبه می‌شود. همچنین علاوه بر اینکه دو پله به شما تخفیف داده می‌شود، دو معامله اول شما نیز بدون کارمزد انجام می‌شود.

رتبه الکسای والکس در ایران به عنوان دومین صرافی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی حدود ۳۰۰ است و زمان ثبت دامنه آن به حدود ۱ سال و نیم قبل برمی‌گردد.

۵- صرافی اکسیر

اکسیر ادعا می‌کند کیف پول‌هایش از سرویس‌های امن آمازون بهره می‌برد که محافظت چندلایه دارد. این صرافی هم از سال ۹۶ کار خود را آغاز کرده و مثل نوبیتکس به عنوان محصول دانش‌‌بنیان تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را کسب کرده است. با این‌حال از نظر قانونی تفاوتی با سایرین ندارد.

  • تنوع رمزارز: این صرافی در حال حاضر ۱۶ رمزارز را پشتیبانی می‌کند که تنوع متوسطی محسوب می‌شود.
  • کارمزد معاملات: بسته به سطح کاربری کارمزد معاملات در این صرافی چیزی بین ۰.۴ درصد در بیشترین حالت و ۰.۱ درصد در کمترین حالت است. سقف برداشت روزانه نیز بسته به سطح کاربری شما متغیر خواهد بود. این صرافی برای درک بهتر سطح‌های مختلف از اسامی میگو، ماهی، دولفین، هشت‌پا و نهنگ استفاده کرده که در دنیای ارزهای دیجیتال رایج است.
  • رابط کاربری و اپلیکیشن: رابط کاربری این صرافی هم از نظر تجربه کاربری متوسط محسوب می‌شود. اپلیکیشن موبایلی اکسیر هم بیشتر شبیه به یک نسخه تحت وب از وب‌سایت صرافی است. به این ترتیب به اعتقاد ما اکسیر هنوز جای کار دارد.

اکسکوینو

۶- صرافی اکسکوینو

صرافی اکسکوینو که به دلیل دارابودن مجوز ساماندهی ارشاد خود را شرکتی دانش‌بنیان معرفی کرده اما با وجود داشتن این لوگو در سایت مجوز رسمی و قانونی خریدوفروش بیت‌کوین را ندارند و داشتن آن لوگو صرفاً به دلیل ثبت در سایت ساماندهی ارشاد است. به‌منظور جلب اعتماد در برخی از صفحات این سایت شاهد لوگوی وب‌سایت پلیس فتا خواهید بود اما آن نیز نشان‌دهنده تأیید سایت توسط پلیس فتا نیست. این سایت صرافی که جزء ۵ امین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای رتبه ۷۵۰ در ایران است.

در این سایت صحبتی از امنیت آن نشده است اما کارمزد تراکنش‌های آن ثابت بوده و تغییر نمی‌کند. به عنوان مثال کارمزد بیت‌کوین در این سایت ۰.۰۱۵ درصد و کارمزد اتریوم ۰.۰۱ درصد است.

همچنین اکسکوینو دارای اپلیکیشن موبایل بوده و قابلیت معامله تمامی ارزهای دیجیتال در آن وجود دارد.

نحوه احراز هویت در این سایت

با ثبت‌نام در این سایت شما یک کاربر نقره‌ای خواهید بود که حداکثر مجاز به تراکنش تا سقف ۵۰ میلیون تومان در روز هستید. اما اگر بخواهید سطح خود را از نقره‌ای به طلایی ارتقا دهید لازم است تا تصویر یکی از قبوض محل سکونت خود را به همراه شماره‌تلفن ثابت و آدرس محل سکونتتان بارگذاری کنید تا بتوانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ۹+ تراکنش در روز انجام دهید.

۷. صرافی آبان تتر

این صرافی که در حال حاضر جزو بهترین و معتبرترین صرافی‌های ارزدیجیتال در ایران است، فعالیت خود را توسط جمعی از دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف که تیمی جوان و علاقه مند بودند، از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و به رشد در این مسیر ادامه داد.

هدف صرافی آبان تتر در ابتدا فراهم کردن شرایط آسان خریدوفروش ارز تتر برای کاربران ایرانی بود، اما امروزه لیست بلند بالایی از تمام کریپتوکارنسی‌های پرمعامله جهانی از بیت کوین و اتریوم و تتر گرفته تا ارزهای نه چندان سرشناس اما آینده داری مانند سوایپ، ترا، آراگون و الروند را نیز به پلتفرم خود افزوده است.

مزایا و معایب

مزایا:

• دارای بیش از ۴۰ هزار کاربر فعال در حوزه ارزهای رمزنگاری
• پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف
• سرعت بالای تراکنش‌ها
• قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر صرافی‌ها
• پاسخگویی شبانه روزی در ۷ روز هفته حتی ایام تعطیل
• ارائه خدمات به دو صورت تلفنی و متنی
• امکان خریدوفروش به صورت حضوری در روزهای کاری
• امکان مشاهده تمامی تراکنش‌ها از ابتدا در بخش گزارش حساب کاربری
• امکان انتقال داخلی رمز ارز بدون محدودیت و بدون کارمزد برای تمامی کاربران
• احراز هویت بسیار آسان
• امنیت بسیار بالای پلتفرم

معایب:

• نامعلوم بودن مدت زمان انتظار برای احراز هویت هر کاربر
• عدم پشتیبانی به صورت تیکت
• عدم داشتن اپلیکیشن موبایل
• نداشتن کیف پول اختصاصی
• پشتیبانی تنها از یک زبان

 

ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺸﺎوره ﺗﺨﺼﺼﯽ راﯾﮕﺎن ﺑﻤﻨﻈﻮر ﺷﺮﮐﺖ در دوره ي ارزﻫﺎي دﯾﺠﯿﺘﺎل(ﺑﺎزارﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ) ﻫﻤﯿﻦ اﻻن با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

کارمزد صرافی

آبان تتر برای انتقال داخلی رمز ارزها هیچگونه کارمزدی دریافت نمی‌کند و در خصوص سایر معاملات خریدوفروش و… هنگام انجام معامله پیش از تایید معامله در یک فاکتور میزان کارمزد به شما نمایش داده می‌شود؛ اما در مقایسه با سایر صرافی‌ها کارمزد دریافی این صرافی بسیار ناچیز است.

صرافی های ارز دیجیتال

مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی در میزان مبلغ واریز و برداشت رمزارز

در خصوص میزان کارمزد مبلغ واریز و برداشت رمزارز کارمزد والکس از نوبیتکس بیشتر است، اما بدانید در هر صرافی که میزان کارمزد انتقال، واریز و برداشت بیشتر باشد سرعت واریزی و انتقال به کیف پول نیز بیشتر خواهد بود.

به عنوان مثال اگر در سایت والکس که کارمزد مبلغ واریز و برداشت رمزارز بیشتر است اگر در تایم‌های شلوغ نیم ساعت این انتقال طول بکشد در سایت نوبیتکس چیزی حدود ۲ ساعت زمان می‌برد.

بنابراین شما می‌توانید با سنجیدن شرایط خود برای انتقال و میزان عجله داشتن و یا نداشتن گزینه مناسب را انتخاب کنید.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی در مسیر یادگیری مهارت های حرفه ای، پیشرفت شغلی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار با بهره مندی از دانش و تجربه اساتید متخصص و دارا بودن کادری مجرب در کنار فراهم آوردن محیطی پویا با امکانات روز آموزشی، با افتخار در کنار شما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم نقش و سهمی موثر در آینده، جایگاه شغلی و اجتماعی شما مردم کشور عزیزمان ایران داشته باشیم و رسالت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نماییم.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان ثبت نام