ابزارهای ارسال پست های اینستاگرام به صورت اتوماتیک و زمانبندی شده

اینستاگرام
دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای ارسال پست های اینستاگرام به صورت اتوماتیک و زمانبندی شده

پست گذاشتن در اینستاگرام به صورت مداوم و مستمر کاری زمان‌بر و شاید حتی طاقت‌فرساست. این موضوع ممکن است در ابتدا به چشم نیاید اما با گذشت زمان متوجه آن خواهید شد. برای حل این مشکل صاحبان صفحات اینستاگرام تصمیم گرفتند که چند ادمین برای اداره‌ی بهتر پیج خود استفاده کنند.

این کار هم مشکلات خاص خود را دارد که مهم‌ترین آن هزینه‌های زیادی است که صاحب پیج باید بپردازد. در ادامه راهکاری به نام پست اتوماتیک در اینستاگرام را به همراه بهترین ابزارهای آن به شما معرفی خواهیم کرد.

پست اتوماتیک در اینستاگرام چیست؟

به دلیل وجود این مشکلات، شرکت‌هایی برای حل آن به وجود آمدند. پست اتوماتیک در اینستاگرام راهکاری است که توسط این شرکت‌ها به صاحبین صفحات پیشنهاد می‌شود. پست اتوماتیک در اینستاگرام به این معناست که شما در اپلیکیشن یا وب سایت شرکت مورد نظر تاریخ و ساعت پست خود را تنظیم می‌کنید. سپس راس آن ساعت بدون آنکه نیاز به ادمینی داشته باشید، پست به صورت خودکار آپلود می‌شود و در اختیار مخاطبان شما قرار می‌گیرد.

اگر تا به حال چیزی از ابزار پست زمان‌بندی شده نشنیدید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با ۸ ابزار کاربردی و قدرتمند در این زمینه شما را آشنا کنیم.

معرفی ۸ ابزار ارسال پست زمان‌بندی شده

ابزارهای ارسال پست زمان‌بندی شده اکثرا خارجی هستند و برای اینکه به تمامی امکانات آن‌ها دسترسی داشته باشید باید هزینه‌ی اشتراک بپردازید. اما موارد استثنایی هم وجود دارند که با بررسی تک تک آن‌ها متوجهشان خواهید شد.

Buffer

بافر (Buffer) را می‌توان یکی از پیشتازان این حوزه دانست. بافر (Buffer) در دنیا کاربران بسیار زیادی دارد و علاوه بر اینستاگرام، خدمات پست اتوماتیک در شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل پینترست، فیسبوک، توئیتر و… را هم ارائه می‌دهد. بافر (Buffer) هم در سیستم عامل‌های اندروید و هم IOS و همچنین نسخه‌ی تحت وب وجود دارد. امکان دسترسی و استفاده با این اتفاق بسیار راحت‌تر می‌شود.

برای شروع کار با بافر (Buffer)، کافیست که به وبسایت آن مراجعه کنید و دکمه‌ی Get Started را بزنید. بعد از این مرحله، سه پلن پیشنهادی روبه‌روی شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید هرکدام را 14 روز به صورت رایگان استفاده کنید و بعد از آن اشتراک بخرید.

بعد از انتخاب پلن پیشنهادی، نوبت آن است که اطلاعات مربوط به صفحه اینستاگرام خود را تکمیل و در سایت ثبت‌نام کنید. در آخر هم با وارد کردن اطلاعات مربوط به صفحه‌ی اینستاگرام خود، آن را به بافر (Buffer) وصل می‌کنید. از این به بعد شما می‌توانید تقویم محتوایی خود را در بافر (Buffer) بچینید و بدون دغدغه پست بگذارید.

Tailwind

Tailwind یکی دیگر از ابزارهای محبوب پست اتوماتیک در اینستاگرام است که در نقاط مختلفی از دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار هم درست مثل بافر در تمامی سیستم عامل‌ها قابل دسترسی است. Tailwind علاوه بر اینستاگرام امکان پست اتوماتیک در پینترست را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای شروع کار هم لازم است که به وب سایت Tailwind مراجعه کنید. در همان ابتدا می‌توانید انتخاب کنید که خدمات مربوط به اینستاگرام مدنظرتان است یا پینترست؟

بعد از انتخاب اینستاگرام و وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود، می‌توانید وارد داشبورد خود شوید و تقویم محتوایی مورد نظر خود را بچینید و ساعت و روز دقیق انتشار پست اتوماتیک در اینستاگرام را معین کنید.

Postfity

Postfity یک ابزار فوق‌العاده کاربردی است که خدمات رایگان مختلفی را هم ارائه می‌دهد. با استفاده از این ابزار که فقط برای اینستاگرام کاربرد دارد، شما می‌توانید چندین اکانت را همزمان مدیریت کنید و برای آن‌ها برنامه‌ای جداگانه بریزید. کسی که صاحب چند اکانت اینستاگرامی باشد، کابردی بودن این قابلیت را بیشتر از هرکسی درک می‌کند. Postfity را همچنین می‌توان در نسخه‌ی اندروید، IOS و تحت وب هم استفاده کرد.

برای شروع کار هم کافیست وارد سایت Postfity شوید، سپس با ارائه‌ی یک ایمیل و پسورد، مدیریت اکانت‌های خود را شروع کنید.

Sendible

Sendible یکی از ابزارهای دیگری است که خدمات پست اتوماتیک در اینستاگرام را ارائه می‌دهد. Sendible چندین نکته مثبت و در کنار آن چندین نکته منفی دارد. نکات مثبت آن استفاده‌ی رایگان 30 روزه از خدماتی است که ارائه می‌دهد. در کنار آن امکان تهیه گزارش از عملکرد صفحه اینستاگرام شماست.

در کنار آن نکات منفی هم دارد که مهم‌ترین آن، ارائه ندادن خدمات به کاربران ایرانی است. برای استفاده از خدمات Sendible باید IP خود را تغییر دهید. همچنین Sendible فقط در نسخه‌ی وب ارائه می‌شود و اپلیکیشنی ندارد. به همین خاطر دسترسی به آن هم محدودتر می‌شود.

برای شروع کار هم لازم است که وارد سایت Sendible شوید و پس از ثبت اطلاعات شخصی و انتخاب شبکه اجتماعی مورد نظر وارد اکانت خود شوید و از خدمات رایگان آن تا 30 روز استفاده کنید. حتی این امکان را به شما می‌دهد که اگر پستی را قرار است باز هم بگذارید، دکمه‌ی Repeat را فعال کنید و خود به خود دوباره گذاشته می‌شود.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی مجری رسمی برگزاری دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ (راه اندازی کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و اینستاگرام مارکتینگ) به صورت حضوری و آنلاین ارائه ی گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قابل ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه

Zoho Social

Zoho یکی از ساده‌ترین ابزارهای پست اتوماتیک در اینستاگرام است. با استفاده از Zoho می‌توانید علاوه بر اینستاگرام، پیج لینکدین، توئیتر و پینترست خود را هم مدیریت کنید. Zoho به غیر از گذاشتن پست اتوماتیک، به بالا بردن اینگیجمنت پیج شما هم می‌تواند کمک کند.

برای شروع هم کافیست که به سایت Zoho بروید. سپس با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، به صورت رایگان یک اکانت در Zoho بسازید. بعد از ساختن اکانت می‌توانید به داشبورد خود وارد شوید. بعد از آن با وارد کردن اطلاعات اکانت اینستاگرام خود، آن را به Zoho وصل کرده و پست‌های خود را زمان‌بندی شده منتشر کنید.

Hootsuite

برای استفاده از Hootsuite بهتر است که اکانت خود را به مدل بیزینسی تغییر دهید. سپس مثل دیگر سرویس‌های ارائه دهنده‌ی این خدمات، وارد سایت آن شوید و مراحل ثبت نام را طی کنید. سپس با وارد کردن اکانت اینستاگرام خود، آن را به Hootsuite متصل کنید. این سرویس، خدمات خود را تا 30 روز به صورت رایگان به شما ارائه می‌دهد، اما بعد از آن باید با استفاده از حساب Paypal آن را شارژ کنید.

ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺸﺎوره ﺗﺨﺼﺼﯽ راﯾﮕﺎن ﺑﻤﻨﻈﻮر ﺷﺮﮐﺖ در دوره ي راه اﻧﺪازي ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ، ﻃﺮاﺣﯽ ﺳﺎﯾﺖ، ﺳﺌﻮ (ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺳﺎزي ﻣﻮﺗﻮرﻫﺎي ﺟﺴﺘﺠﻮ) و اﯾﻨﺴﺘﺎﮔﺮام ﻣﺎرﮐﺘﯿﻨﮓ ﻫﻤﯿﻦ اﻻن با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

Later

Later را معمولا جزو ابزارهای حرفه‌ای برای انتشار پست اتوماتیک در اینستاگرام می‌دانند. اما کار با آن انقدرها هم که می‌گویند، سخت نیست. Later می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی مختلفی به شما خدمت ارائه دهد. Later هم مثل بسیاری از رقبای خود امکان استفاده رایگان تا 30 روز را به شما می‌دهد.

آموزش پست اتوماتیک در اینستاگرام
قابلیت‌های خاص و ویژه‌ای هم Later دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به انتشار پست پیج‌های دیگر البته با اجازه از آن‌ها و دریافت نوتیفیکیشن در هنگام انتشار پست زمان‌بندی شده، اشاره کرد. این قابلیت‌ها به Later کمک کرده است تا همه او را برای افراد حرفه‌ای پیشنهاد کنند و برای این افراد ابزار قابل قبولی باشد. برای شروع هم کافیست به سایت Later بروید و مراحل ثبت نام را طی کنید.

Apphi

Apphi یکی از ابزارهای کم کاربرد در این حوزه به شمار می‌رود. Apphi به اندازه‌ی 7 رقیب قبلی خود شناخته شده نیست، اما با روند رو به رشدی که در پیش گرفته است، در آینده می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. با استفاده از Apphi شما می‌توانید تعداد محدودی پست و استوری را به صورت رایگان در ماه زمان‌بندی کنید و بگذارید. برای گذاشتن پست و استوری بیشتر هم می‌توانید اشتراک Apphi را خریداری کنید و از خدمات آن به صورت کامل بهره‌مند شوید.

مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی در مسیر یادگیری مهارت های حرفه ای، پیشرفت شغلی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار با بهره مندی از دانش و تجربه اساتید متخصص و دارا بودن کادری مجرب در کنار فراهم آوردن محیطی پویا با امکانات روز آموزشی، با افتخار در کنار شما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم نقش و سهمی موثر در آینده، جایگاه شغلی و اجتماعی شما مردم کشور عزیزمان ایران داشته باشیم و رسالت اجتماعی خود را به نحو احسن ایفا نماییم.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان ثبت نام