دوره جامع آموزش عملیاتی صادرات واردات

5/5

8,960,000 تومان

توضیحات

دوره صادرات واردات یکی از دوره های آموزشی مرکز خوارزمی می باشد که به صورت مهارت محور برگزار می گردد. با شرکت در این دوره آموزشی می توانید از دانش و مهارت بهترین استادان آموزش صادرات واردات بهره مند شوید و از آن کسب درآمد کنید.

دوره صادرات واردات اصفهان به صورت حضوری تشکیل می شود.

همچنین اگر در شهر دیگری ساکن هستید می توانید در کلاس های آنلاین شرکت کرده و یا حتی بسته آموزش مجازی صادرات واردات را خریداری کنید.

این دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد

شروع:  20شهریور ماه  1401

زمان برگزاری:

دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 17 تا 20

دوره صادرات واردات مناسب چه افرادی است؟

تیم اساتید خوارزمی

مدرسین دوره

 در صورت نیاز به مشاوره تخصصی رایگان عبارت Export را به سامانه پیامکی 30008090 ارسال فرمایید یا فرم درخواست مشاوره دوره صادرات واردات اصفهان را تکمیل نمایید.همچنین میتوانید با کلیک بر روی آیکون واتساپ در پایین این صفحه با ما در ارتباط باشید.

فرم درخواست مشاوره

خیر. در دوره صادرات واردات اصفهان سعی شده است که حتی اگر شما هیچ دانش و تجربه ای در این حوزه ندارید، بتوانید به بهترین نحو ممکن و به صورت عملی از آموزش‌ها بهره‌مند شوید.

بله.
پس از پایان آموزش صادرات واردات، برای شما گواهینامه بین المللی مورد تایید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صادر خواهد شد.

شما دانش‌پذیر گرامی میتوانید به هنگام و یا بعد از اتمام هر جلسه سوالات خود را بپرسید.
ضمنا امکان پرسش به صورت تایپی،صوتی و یا حتی تصویری برای کلیه عزیزانی که به صورت آنلاین در کلاس حضور دارند (در زمان مناسب که توسط استاد تعیین می‌گردد) امکان پذیر است.

بله. تا یکماه بعد از دوره

شما عزیزان می‌توانید از طریق مراجعه به وب سایت خوارزمی و یا عضویت در خبرنامه از طریق ایمیل و پیامک از آخرین رویدادها و اخبار موسسه آگاه شوید.
ضمنا می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نقدی. اینترنتی. نقد و اقساط

شما می‌توانید در پایین‌ترین قسمت صفحه اصلی سایت ما (فوتر) با کلیک بر روی هر یک از نماد های موجود از صحت و قابل اعتماد بودن سایت ما اطمینان حاصل فرمایید.

خوارزمی مفتخر است که در زمینه های مختلف بازرگانی اعم از ثبت و سفارش، خریدهای خارجی، انتقال ارز به کشورهای مختلف، حمل و نقل کالا، ترخیص کالا، بازاریابی محصولات صادراتی، شروع کسب وکار و… از مشاورین خبره و با تجربه ای بهره می برد.

جهت هماهنگی و دریافت وقت مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

03131318381

خیلی از دوستان در ابتدای امر این تردید را دارند که آیا دوره های آموزشی به خصوص دوره صادرات، واردات و ترخیص کالا از کیفیت مناسبی برخوردار هست؟ آیا اساتید آن از تجربه لازم در این زمینه برخوردار هستند؟ اصلا این دوره برای من می تواند مفید باشد؟ و …

پیشنهاد ما این است که ابتدا به دقت سرفصل های این دوره، مصاحبه اساتید و دانشپذیران را مطالعه و مشاهده فرمائید و در صورت وجود هر گونه سوال با خیالی آسوده با مرکز خوارزمی از طریق ارسال عبارت صادرات به 30008090، واتساپ، تماس تلفنی و یا فرم مشاوره موجود در این صفحه ما با در تماس باشید.

دانشپذیران دوره صادرات واردات می توانند در ورکشاپ های عملیاتی که در طول دوره یا پس از دوره در زمان های مختلف به صورت حضوری و آنلاین (چه به صورت رایگان و چه با پرداخت مبلغ سرمایه گذاری برگزار می گردد) شرکت نموده تا مهارت و تجربه خود را  در این حوزه افزایش دهند. ضمن اینکه دانشپذیران عزیز خوارزمی می توانند دوره های دیگر این مرکز را با تخفیفات مناسبی که برای ایشان در نظر گرفته شده است ثبت نام نمایند.

طبق مقرراتی که در حال اجراست، اعتبار کارت بازرگانی، یک سال تمام پس از زمان صدور آن است و در صورت نیاز، می‌توان با ارائه مدارک لازم، آن را تمدید کرد. تمدید کارت بازرگانی برای نوبت اول یک سال انجام می‌شود و برای تولیدی‌ها با پروانه معتبر به مدت پنج سال امکان پذیر است. 

  1. شركت‌هاي تعاوني مرزنشينان
  2. ملوانان ايراني
  3. پيله‌وران در صورت اخذ كارت پيله‌وري و مجوز ورود از اداره بازرگاني شهر يا استان مربوطه
  4. كارگران ايراني شاغل در خارج از كشور در صورت داشتن كارنامه شغل از وزارت كار و امور اجتماعي
  5. كالاهايي كه ورود آنها به تشخيص گمرك برای فروش نیست
  6. كالاهاي مسافری
  7. كالاهای هديه و سوغات كه از طريق پست وارد میگردد

بلی، با توجه با بازدیدی که از طرف کارشناس اتاق صورت می پذیرد ،داشتن دفتر کار فعال با کاربری اداری، تجاری یا کارگاهی الزامی است (استفاده  و تجهیز اداری از محل با کاربری مسکونی ،مورد تایید نیست).

سامانه کلاس آنلاین خوارزمی به گونه ای است که به راحتی و بدون نیاز به دانش و یا مهارت تخصصی بتوانید از محتوای آموزشی در هر لحظه و در هر مکان استفاده کنید.

بررسی (3)

  1. شرکت کننده حضوری دوره

    از علاقه ی عجیبی که به پول درآوردن داشتم و عشق بیزینس بودم گفتم بذار در کنار کارم این حوزه صادرات رو دنبال کنم. خیلی گشتم اینور و اونور توی اصفهان برای اینکه لاقل با استاد های آشنا بشم که واقعا عملی بلدن. آگهی تبلیغاتی خوارزمی رو توی شهر دیدم و زنگ زدم. وقتی پرزنت شدم اولش باورم نمیشد راست بگن. ولی اعتماد کردم و دوره رو شرکت کردم. الان بعد دو سال محصولاتی مثه سیب و پرتقال رو دارم از شهرکرد صادر میکنم روسیه و واقعا راضیم از انتخابم.

  2. شرکت کننده حضوری دوره

    کیفیت فضای آموزشی و اساتیدی که از گمرک و اتاق بازرگانی اصفهان بودن عالی بود.

  3. شرکت کننده حضوری دوره

    درود. به نظرم اگه میخواید صفر تا صد راه اندازی کسب و کار بازرگانی صادرات واردات رو عملی باد بگیرید توی این دوره خوارزمی شرکت کنید. هم مطالبش عملیاتی بود. هم گواهینامش به دردم خورد چون میخواستم مهاجرت کنم و دنبال یه شغل بین المللی بودم.

یک بررسی اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *