مشاوره عارضه یابی

مشاوره رفع مشکلات کسب و کار

عارضه یابی

عارضه یابی سازمانی اغلب به عنوان حساس ترین جزء استقرار یک طرح بهبود سازمان تلقی می گردد.یکی از مهم ترین کارهایی که سازمان های موفق برای ارتقایی اثربخشی خود انجام می دهندعارضه یابی صحیح و به موقع است که این امکان را به مدیران می دهد که همواره از مشکلات و مسایل جاری سازمان خود مطلع باشند و از بحرانی شدن آن جلوگیری نمایند.

عارضه یابی سازمانی،فرآیند تشریک مساعی بین اعضایی سازمان و مشاوران عارضه یابی سازمانی به منظور جمع آوری اطلاعات مناسب و مربوط در مورد مشکلات اساسی سازمان و دلایل آن،تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده و نتیجه گیری از تحلیل های به عمل آمده و دسته بندی مشکلات در دو سطح عمومی و تخصصی و ارائه پیشنهاداتی در خصوص جهت گیری های لازم در راستای رفع مشکلات دسته بندی شده می باشد.

عارضه یابی یا آسیب شناسی سازمانی از جمله روش های مداخله در مبحث توسعه سازمانی به شمار می رود و شکل گسترده ای از فعالیت برای کشف حقیقت و پیش نیازی برای تلاش های سازمانی محسوب می شود.از آنجائیکه هدف عارضه یابی سازمانی تعامل با سیستم های جامع و بزرگ همچون شرکت ها می باشد

بنا بر این حیطه وسیع تری از توسعه سازمانی را شامل می شود و به همین دلیل از نظر اصولی به نوبه خود یک مداخله است.این روش به عنوان عامل مهم در توسعه و بهسازی سازمانی برای اقدام درست، مناسب و کمک به حذف نقطه کور مدیریتی طراحی شده است.

عارضه یابی

سرفصل های خدمات عارضه یابی و رفع عارضه مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی

خدمات عارضه یابی و رفع عارضه در دسته بندی های مختلف اعم از مدیریتی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، تولید و R&D، منابع انسانی، سیستمی و ساختاری (چارت، فلوچارت، مالی، حقوقی) و دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد که در ادامه سرفصل خدمات هر یک از حوزه های ذکر شده را خواهید دید.

عارضه یابی حوزه تولید

عارضه یابی حوزه مدیریت

عارضه یابی حوزه منابع انسانی

عارضه یابی حوزه بازاریابی و فروش

عارضه یابی

دیجیتال مارکتینگ

همانطور که می دانید وبسایت و شبکه های اجتماعی و … ویترین کسب و کار و شرکت یا سازمان شما بوده و از طرفی هم با توجه رشد روز افزون تمایل کاربران به استفاده از فضای مجازی و دریافت خدمات از این بستر، اهمیت فعالیت در این بستر دو چندان شده است. تا جایی که اغلب کاربران خدمات و محصولات شما را با توجه به وضعیت برند کسب و کار شما در فضای مجازی، قضاوت کرده و نسبت به میزان ارتباط با شما تصمیم می گیرند.

خدمات این حوزه مکمل بخش آفلاین مارکتینگ بوده و البته از استراتژی کلان مجموعه نیز تبعیت خواهد کرد.

 در صورت نیاز به مشاوره، راهنمایی بیشتر و آشنایی با خدمات مذکور، دریافت مستندات تکمیلی، برگزاری جلسه معارفه و تبادل درخواست ها با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم روبرو را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عارضه یابی و رفع عارضه

ما در مرکز آموزشی و کارآفرینی خوارزمی با بررسی همه جانبه کسب و کار شما (وضعیت منابع انسانی، مدیران ارشد، فرایندها،بازاریابی و فروش، سیستم و ساختار، قیمت گذاری محصولات و خدمات، استراتژی ها، دیجیتال مارکتینگ و…) و به پشتوانه تجربه و تخصص مدیران و کارشناسان خود، می توانیم تشخیص دهیم مشکل سازمان و کسب و کار شما در کجاست و چه موانعی مانع رشد کسب و کار شده و در نهایت چه کاری باید برای رفع آنها انجام شود.

جهت شروع عارضه یابی در ابتدا گزارش مدیران ارشد از وضعیت سابق و فعلی سازمان و کسب و کار دریافت شده و سپس پرسشنامه های فنی تخصصی هر بخش برای مدیران و سرپرستان مربوطه ارسال و پاسخ ها توسط کارشناسان ما آنالیز شده و جلسات مصاحبه برگزار می گردد.

و در نهایت گزارشی مفصل از عارضه های مکشوفه به مدیران ارشد سازمان و کسب و کار ارائه می گردد.

و پس از فرآیند عارضه یابی، در جهت رفع عارضه برای هر بخش، یک طرح تدوین شده و سپس به اجرا در آمده و مستقر می گردد. بعد از آن نحوه اجرا به تیم شرکت خدمات گیرنده آموزش داده می شود و نهایتا در صورت درخواست شرکت، نظارت ها و کنترل ها در جهت اصلاح و بروز رسانی طرح ها و جلوگیری از انحراف معیار تیم از شاخص های در نظر گرفته شده، انجام می گیرد.

عارضه یابی