مشاوره منابع انسانی

مشاوره منابع انسانی

مشاوران منابع انسانی خوارزمی، بارِ برنامه ریزی منابع انسانی و ترافیک اجرای این برنامه را در جهت نگهداشت، توسعه و پرورش منابع انسانی در راستای اهداف سازمان و مدیران را از رو دوش شما بر می دارند.ما مسیرهای موفقیت و رشد را بارها و با سازمان های مختلف طی کرده ایم. تمام این تجربیات در کنار شما خواهد بود. برای مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها برنامه ریزی کرده و در صورت تمایل اجرا و مدیریت آن را نیز به عهده می گیریم.

مسئولیت مدیریت منابع انسانی شما را به طور کامل به عهده می‌گیریم.

خدمات منابع انسانی خوارزمی

مشاوره منابع انسانی

اهمیت سرمایه انسانی و مشاوره منابع انسانی

منابع انسانی از اصلی ترین عوامل تولید و مهمترین داشته و سرمایه یک سازمان به شمار می آید که اساسی ترین نقش را در اعتلا و دستیابی به اهداف سازمان ها ایفا می کند. نیروی انسانی بعنوان مهمترین منبع هر سازمان یکی از چالش برانگیزترین مباحث در مدیریت و رهبری سازمان ها می باشد و مدیران در این بخش با مشکلات عدیده و گوناگونی روبرو هستند که در صورت عدم توجه ویژه به این بخش باعث اتلاف وقت و تحمیل هزینه های زیاد و جبران ناپذیر به سازمان خود می گردند. با توجه به نقش مستقیم نیروی انسانی در رسیدن به اهداف برنامه راهبردی، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی جزء مهمترین و برجسته ترین بخش خدمات مشاوره مدیریت به حساب می آید. تیم مشاوره خوارزمی با برنامه ریزی های مناسب، زمینه استفاده اصولی از منابع انسانی که در اختیار مدیران سازمان ها می باشد را فراهم تا از این طریق سازمان تحت نظارت آنها از خروجی مطلوب برخوردار گردد. کارآمد سازی نیروی انسانی از مهمترین برنامه های مشاوره مدیریت در این بخش است که ضمن ایجاد مزیت رقابتی به پیشبرد کسب و کار و موفقیت سازمان ها کمک شایانی می کند.

 در صورت نیاز به مشاوره، راهنمایی بیشتر و آشنایی با خدمات مذکور، دریافت مستندات تکمیلی، برگزاری جلسه معارفه و تبادل درخواست ها با ما تماس بگیرید یا جهت تماس کارشناسان مربوطه با شما فرم روبرو را تکمیل نمایید.

فرم درخواست مشاوره

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

گروه مشاوران خوارزمی تمام نیازهای شرکت های کوچک تا بزرگ در حوزه مدیریت منابع انسانی از آموزش، مشاوره، اجرای فرآیندها گرفته تا مدیریت دپارتمان منابع انسانی آنها را برآورده می نماید.

برخلاف سایر شرکت های مشاوره منابع انسانی، مشاوران ما برای برآورده نمودن نیازهای شما در حوزه مدیریت منابع انسانی روش های مختلفی از راه حل های کلید دردست و اساسی گرفته تا طراحی و اجرای برنامه های جامع مدیریت منابع انسانی در مقیاس های کوچک تا بزرگ را انجام می دهند. برنامه های عملیاتی برای اجرا در سازمان های بزرگ با تعداد کارکنان بسیار زیاد.

 

مشاوره منابع انسانی

رهبری منابع انسانی

رهبری منابع انسانی شریک استراتژی و راهبردی برای هر کسب و کاری محسوب می شود که اهداف سازمان را به پیش می برد.

این فرآیند در سازمان ها طراحی شده است تا عملکرد کارکنان را در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان به حداکثر برساند. به طور کلی این فرآیند در خصوص نحوه مدیریت کارکنان و همچنین میزان تمرکز بر سیستم ها و روش ها در داخل سازمان کاربرد دارد.

استراتژی منابع انسانی

استراتژی های منابع انسانی به مشکلات کارکنان در سازمان می پردازد و بدین صورت کارفرما می تواند بر کسب و کار خود تمرکز نماید.

استراتژی های منابع انسانی نگرش هایی پیشگیرانه هستند که موجب افزایش بهره وری و همچنین کاهش هزینه ها در کسب و کار می شوند. از آنجا که استراتژی های منابع انسانی در راستای استراتژی های تجاری هستند لذا سازمان را یاری می کنند تا بهره وری اش افزایش یابد، هزینه هایش کاهش یابد و کسب و کارش پیشرفت نماید.

استراتژی های منابع انسانی، آنچه که سازمان تمایل دارد تا در حیطه مدیریت منابع انسانی، سیاست ها و فرآیندها انجام دهد و اینکه چگونه این سیاست ها و فرآیندها باید با استراتژی های کسب و کار هم راستا باشند را تعیین می کند.

استراتژی های توسعه و آموزش

برنامه های آموزشی ما توسعه و بهبود مدیریت و رهبری، و مهارت های مختلف را در بر می گیرد. ما استراتژی های توسعه و یادگیری و همچنین برنامه های آموزشی مبتنی بر تئوری و تجربیات عملی را آنچنان ارایه می دهیم که پاسخگوی نیازهای بازار، صنعت و مشتریان باشیم.

برنامه های آموزشی مناسب منابع انسانی، مهارت های اساسی سرپرستان را بهبود بخشیده به نحوی که بتوانند محیط کاری مناسبی برای کارکنان فراهم آورند و کارکنان را برای برقراری ارتباطات مناسب راهنمایی کنند. همچنین سرپرستان قادر می گردند، مخاطرات مختلفی که متوجه شرکت می شود را کاهش دهند.

ایمنی و بهداشت محیط کار

برنامه های جامع ایمنی و بهداشت محیط کار به منظور کاهش مخاطرات و حصول اطمینان از ایمنی کارکنان توسط کارشناسان خوارزمی می شود. کارفرمایان بر اساس قانون متعهد هستند که محیط و شرایط کاری عاری از هرگونه خطر را برای کارکنان خود فراهم آورند و ما کارفرمایان را در حصول به این امر مساعدت می نماییم.

روابط کار

آگاهی داشتن از روابط کار، قانون کار و سایر مقررات مربوطه برای هر شرکت ایرانی و یا بین المللی به عنوان کارفرما بسیار ضروری است. مشاوران ایران هدهانتر این مقررات را به صورت کتابچه ای در اختیار کارفرمایان قرار می دهند. تهیه و تدوین کتابچه روابط کار یکی از الزامات اساسی و بسیار مهم در مدیریت منابع انسانی می باشد. ما این کتابچه را به نحوی تدوین میکنیم که راهنمای پاسخگویی به نیاز روزانه کارکنان باشد تا سوء تفاهمات و تضادهای احتمالی به حداقل ممکن کاهش یابند. کتابچه روابط کار به طور ساده و شفاف بیانگر اطلاعاتی در مورد فلسفه و اهداف سازمان، سیاست ها و روش ها، مزایای کارکنان، منشور اخلاقی سازمان و دیگر جنبه های روابط کار می باشد.

برنامه ریزی نیروی انسانی

برنامه ریزی نیروی انسانی شامل قراردادن تعداد درست نیروی انسانی مطلوب، در زمان مورد نیاز و محل مورد لزوم به منظور انجام کارهای صحیح جهت دستیابی سازمان به اهدافش می باشد. برنامه ریزی نیروی انسانی موجب می شود تا سازمان در جذب و استخدام هدفمند عمل نموده و بهره وری نیروی انسانی را نیز تحت نظارت بهتری داشته باشد تا از تورم و یا کاهش نیروی انسانی در سازمان جلوگیری شود.